یادداشت|مجلس جای شخصیت های بادکنکی نیست

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

یادداشت|مجلس جای شخصیت های بادکنکی نیست

پشتوانه شخصیت‌های بادکنکی معمولا یک منبع مالی مشکوک و یا یک تشکیلات سیاسی و صنفی است و کارویژه آنها تامین منافع همان حزب و تشکیلات است.

یادداشت|مجلس جای شخصیت های بادکنکی نیست – اخبار سیاسی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمد اسماعیل دهقی در یادداشتی برای تسنیم نوشت: شخصیت های بادکنکی همان کسانی هستند که بلاوجه و بدون دلیل توسط برخی از جریانات سیاسی و تشکیلاتی بزرگ میشوند و به یکباره اسمشان سر زبان ها می افتد .خاصیت اصلی این افراد خوش خدمتی و تعهدشان به تامین منافع افراد و جریانات سیاسی است و کمترین بار علمی و تخصصی در وجودشان یافت نمی‌شود.

در یک بازه زمانی کوتاه مدت در سایت های اینترنتی و روزنامه ها نامشان تکرار می‌شود و این تکرار باعث می‌شود که مردم کوچه و خیابان گمان کنند که حتما این افراد چهره های منحصر به فردی هستند در حالی که واقعیت امر چیز دیگری است .

شخصیت های بادکنکی تاریخ مصرف کوتاهی دارند و بعد از این که مورد مصرفشان تمام شد با سرعت ستاره بختشان افول می‌کند و از صحنه ناپدید می‌شوند .

شخصیت های بادکنکی به خاطر ترسیدن و نگرانی از ترکیدن همواره خود را وامدار جریانات سیاسی میدانند و هر امری را بدون چون و چرا اطاعت میکنند .

شخصیت های بادکنکی در زمان رای گیری های مختلف بدون فکر و بدون هرگونه اراده واقعی به همان سمتی می‌روند که از آنها خواسته شده و اگر از آنها بپرسید که چرا به فلان لایحه و طرح رای مثبت و یا منفی دادید پاسخ مستدلی ندارند .

پشتوانه این قبیل شخصیت ها معمولا یک منبع مالی مشکوک و یا یک تشکیلات سیاسی و صنفی است و کارویژه آنها تامین منافع همان حزب و تشکیلات است و خطر اصلی آنها نیز همین برخورداری از منابع خوب مالی است که باعث میشود گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و عرصه را بر مصلحان و نمایندگان واقعی تنگ کنند .

خسارت اصلی این افراد مشخصا اشغال صندلی های سبز رنگی است که برای آنها خونهای سرخ زیادی ریخته شده است و قرار است در آن قوانینی تصویب شود که حال و روز محرومین و اقشار مختلف بهتر شود و این در حالی است که حضور این افراد کمترین کمکی به بهبود شرایط و اوضاع محرومین وضعفا نمی‌کند .

شخصیت های بادکنکی دیر یا زود از صفحه سیاست محو می‌شوند ولی اثار و تبعات قوانینی که تصویب کرده و تعهداتی که ایجاد کرده اند مدتها بر جای می‌ماند .

کمی موشکافانه تر به قضیه نگاه کنید اعداد و ارقام خسارت هایی که این شخصیت های بادکنکی به بار می‌اوردند در همه عرصه های فرهنگی و اقتصادی شما را وحشت زده خواهد کرد.هزاران میلیارد فرار مالیاتی ، عبور از قانون مالیات بر نزدیک بر 500 هزار خانه خالی در تهران و ده ها نمونه دیگر تنها گوشه ای از بی توجهی به انتخاب اصلح در کشور است که برای نزدیک نشدن به ورطه سیاه نمایی از ذکر همه آنها خودداری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران