بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

با افزایش ماهانه عناوین گیم‌ها

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

آمازون با بازی‌های رایگان و محتوای اختصاصی سرویس «پرایم» راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آمازون سرویسی جدید به نام «پرایم گیمینگ» راه‌اندازی کرده که هر ماه محتوا و بازی‌های اختصاصی رایگان به مشترکان خود ارایه می‌کند و از مزایای توییچ پرایم بهره می‌برد.

اعضای سرویس پرایم دسترسی رایگان به بازی‌های کامپیوتر شخصی و همچنین محتوای اختصاصی داخل بازی برای عناوینی از جمله «جی‌تی‌ای آنلاین»، «رد دد ریدمپشن»، «ایپکس لجندز» و «لیگ آف لجندز» خواهند داشت. آن‌ها همچنین می‌توانند به بازی‌هایی برای موبایل، پی‌سی و کنسول‌ها دسترسی پیدا کنند.

رایت گیمز، راک‌استار گیمز و روبلاکس کور از جمله ناشرانی هستند که با آمازون توافق کرده‌اند تا اعضای پرایم بتوانند به اسکین‌های اختصاصی در بازی‌هایی از جمله «ایپکس لجندز»، سلاح‌های خاص در «دستینی ۲» و آیتم‌های جدید در «روبلاکس» دسترسی داشته باشند.

بیش از ۲۰ بازی در میان محتوای ارایه شده این ماه هستند. محتوای رایگان به صورت دائم تجدید و اضافه می‌شود. علاوه بر این، اعضای پرایم گیمینگ می‌توانند به یک اشتراک ماهانه کانالی در توییچ دسترسی پیدا کنند.

لری پلاتنیک مدیر کل پرایم گیمینگ گفت: «اعضای آمازون پرایم از همین حالا بهترین محتوای تلویزیونی، سینمایی و موسیقی را دریافت می‌کنند و حالا ما می‌خواهیم پیشنهادهای سرگرمی خود را گسترش دهیم تا شامل بهترین‌های گیمینگ هم بشود.»

او اضافه کرد: «ما به مشتریان محتوای جدیدی می‌دهیم که باعث می‌شود بازی کردن بازی‌های محبوب‌شان در تمام پلتفرم‌ها حتی بهتر بشود. بنابراین مهم نیست که چه نوع بازی دوست دارید و کجا آن بازی را انجام می‌دهید، آن بازی با پرایم گیمینگ حتی بهتر خواهد شد.»

در حال حاضر ۲۰۰ کشور و حوزه به عضویت پرایم و اشتراک‌های پرایم ویدیو دسترسی دارند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *