صدمین دوره آموزش زبان فارسی در دمشق آغاز شد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توسط رایزنی فرهنگی ایران؛

صدمین دوره آموزش زبان فارسی در دمشق آغاز شد

صدمین دوره آموزش زبان فارسی در دمشق آغاز شد

صدمین دوره آموزش زبان فارسی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاحیه دوره زمستانی آموزش زبان فارسی با حضور فارسی‌آموزان جدید و دوره‌های پیش، روز شنبه ۲۱ دی‌ در سالن اجتماعات مرکز مطالعات ایرانشناسی رایزنی فرهنگی کشورمان در دمشق، برگزار شد.

این مراسم با یاد و خاطره سردار رشید اسلام و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یاران همراهش آغاز شد و با سخنان ارمکان مسئول بخش آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی کشورمان درباره مراحل و ساعات تدریس هر مرحله و منابع آموزشی و کمک آموزشی ادامه پیدا کرد.

سپس تعدادی از فارسی‌آموزان مراحل بالاتر، تجارب و توصیه‌های خود در یادگیری زبان فارسی را برای حاضرین و فارسی‌آموزان جدید مطرح کردند.

در پایان این‌مراسم، تقسیم‌بندی کلاس‌ها و توزیع فارسی‌آموزان در کلاس‌ها انجام گرفت و برنامه آموزشی به آن‌ها اعلام شد. پس از پایان مراسم هم، فارسی‌آموزان در دفتر یادبود شهیدسلیمانی مطالب و دیدگاه‌ خود را درباره این‌شهید نوشتند.

فارسی‌آموزان در مراحل مقدماتی ۱، مقدماتی ۲، پیش میانی ۱، پیش میانی ۲ و میانی ۱ به یادگیری زبان فارسی با استفاده از منابع آموزشی بنیاد سعدی خواهند پرداخت. هر مرحله این‌دوره آموزشی دو ماه‌ونیم و هفته‌ای سه‌جلسه دو ساعته و مجموعاً ۶۰ ساعت درسی است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران