«معسومیت» به چاپ سوم رسید

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توسط نشر مرکز؛

«معسومیت» به چاپ سوم رسید

«معسومیت» به چاپ سوم رسید

رمان «معسومیت» نوشته مصطفی مستور توسط نشر مرکز به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «معسومیت» نوشته مصطفی مستور به‌تازگی توسط نشر مرکز به چاپ سوم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب اواخر شهریور عرضه شده و حالا با نسخه‌های چاپ سوم در بازار نشر حضور دارد.

داستان «معسومیت» از زبان پسر جوانی به نام مازیار روایت می‌شود. روایت راوی اول‌شخص داستان نیز با زبان محاوره است. این شخصیت که از ابتدا به نویسندگی علاقه داشته به‌دلیل شرایط زندگی‌اش، طلاق پدر و مادر و خلافکار بودن پدرش نمی‌تواند مدرسه را ادامه دهد و از مقطع راهنمایی ترک تحصیل کرده و در یک کارواش مشغول به کار می‌شود. غلط املایی عنوان داستان نیز ناشی از کامل نبودن سواد راوی قصه است.

در ادامه داستان، مازیار دوست دوران کودکی‌اش اردلان را می‌بیند که حالا کارگردان رادیو شده و از مازیار دعوت به کار می‌کند. یک‌روز که مازیار برای رسیدگی به امور مرگ پدرش به اداره ثبت احوال رفته، زن جوانی را می‌بیند و به این باور می‌رسد که صدای زن برای اجرای رادیویی مناسب است. سپس مازیار و اردلان هر دو عاشق زن می‌شوند اما چون مازیار جوانی تودار و درون‌گراست، جرات بیان عشق‌اش را پیدا نمی‌کند و …

اتفاقاتی که مخاطب کتاب «معسومیت» می‌خواند، در واقع شرح زندگی شخصیت مازیار هستند که به پیشنهاد دوستش اردلان به رشته تحریر درآمده‌اند…

چاپ سوم این‌کتاب با ۱۹۲ صفحه و قیمت ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران