آزادکاران غایب جام تختی شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آزادکاران غایب جام تختی شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند

آزادکاران غایب جام تختی شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بار دیگر تاکید کرد غایبان پیکارهای جام تختی هیچ شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه در شهر کرمانشاه آغاز شده و روز جمعه با معرفی نفرات برتر اوزان دهگانه به پایان رسید. این رقابتها در حالی با حضور تمامی چهره های مدعی و نامدار کشتی آزاد ایران و حضور کم تعداد کشتی گیران خارجی پیگیری است که مدعیان داخلی حساب ویژه ای روی عملکرد خود در این مسابقات باز کرده اند.

طبق اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، رقابتهای جام تختی به عنوان یکی از میادین انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تلقی می شد و مدعیان کشورمان باید از این فرصت طلایی به خوبی استفاده می کردند. به همین دلیل کادر فنی بار دیگر تاکید کرد آزادکارانی که به هر دلیل در این مسابقات حضور نداشتند، شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی در المپیک نخواهند داشت.

البته برخی از آزادکاران با صلاحدید کادر فنی از حضور در جام تختی معاف بودند. به عنوان مثال بهنام احسانپور، یونس امامی، حسن یزدانی و علیرضا کریمی به عنوان مدال آوران رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و همچنین رضا اطری به عنوان کسب کننده سهمیه المپیک در وزن اول هستند. ضمن اینکه امیرحسین زارع هم به دلیل حضور در چند مسابقه متوالی در ماه‌های اخیر و اعزام به مسابقات رنکینگ ایتالیا از شرکت در جام تختی معاف شد.

از سویی دیگر محمدحسین محمدیان هم با توجه به مصدومیت علیرضا کریمی جایگزین او شد و باید بزودی در تورنمنت ایتالیا به میدان برود که به همین دلیل محمدیان هم از حضور در جام تختی معاف شده بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران