آغاز تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در پاریس

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آغاز تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در پاریس

آغاز تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در پاریس

اعضای تیم ملی کاراته بعد از شرکت در رقابتهای کاراته وان شیلی، عصر روز گذشته وارد پاریس شدند و تمرینات تیم ملی خود را از امروز آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۲۰ جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس آغاز می‌شود. برای حضور در این مسابقات بر اساس اطلاعات درج شده بر روی سایت مسابقات ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور ثبت نام کرده اند.

از ایران نیز ۱۹ کاراته کا ثبت نام خود را قطعی کرده اند که اعضای تیم ملی در ادامه تلاش خود برای کسب امتیازات لازم در مسیر قطعی کردن سهمیه‌های المپیک، بعد از حضور در رقابتهای سری A شیلی، عصر روز گذشته وارد پاریس شده و با نظر کادر فنی امروز صبح را استراحت کرده و تمرینات خود را در نوبت عصر آغاز می‌کنند.

نعیما خواجوی و حسین روحانی دو عضو کادر فنی تیم ملی به همراه علی اصغرآسیابری امروز راهی پاریس شده تا به دیگر اعضای تیم ملحق شده و تمرینات خود را از فردا آغاز خواهند کرد.

ضمن اینکه سایر کاراته کاهایی که به صورت شخصی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند، سه شنبه آینده راهی پاریس خواهند شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی بعد از رقابتهای شیلی، امتیاز رقابتهای کاراته وان (Premier) پاریس، دبی، سالزبورگ و رباط نیز در راه کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران