آغاز داوری بر روی اثرات ارسالی به چهارمین جشنواره ملی ایثار

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آغاز داوری بر روی اثرات ارسالی به چهارمین جشنواره ملی ایثار

آغاز داوری بر روی اثرات ارسالی به چهارمین جشنواره ملی ایثار

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیته‌های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی فقیه گفت: با پایان مهلت فراخوان چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سی‌ام آذرماه ۱۳۹۸ و اجرای مرحله استانی، کمیته‌های استانی و مسئولان هر دستگاه آموزشی، پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدین شرایط و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر استانی و معرفی به وزارتخانه‌ها اقدام می‌کنند.

دبیر چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار افزود: این جشنواره اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و از برگزیدگان آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

فقیه در پایان گفت: چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار همانند سه جشنواره گذشته با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باهدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد، افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور در سطح ملی برگزار می‌شود و نسبت به معرفی چهره‌های شاخص و برتر علمی شاهد و ایثارگر اقدام خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران