آغاز رقابت‌های جام تختی با حضور یک تیم خارجی در اوزان نخست!

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آغاز رقابت‌های جام تختی با حضور یک تیم خارجی در اوزان نخست!

آغاز رقابت‌های جام تختی با حضور یک تیم خارجی در اوزان نخست!

پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی در حالی از امروز در کرمانشاه آغاز شد که تنها یک تیم خارجی در مراسم وزن‌کشی پنج وزن حضور داشت!

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار خواهد شد. رقابتهایی که عنوان بین المللی را به یدک می کشد اما در مراسم وزن کشی مدعیان پنج وزن نخست، تنها مدعیان یک تیم خارجی از ارمنستان روی باسکول رفتند.

البته پیکارهای پنج وزن نخست که از صبح امروز آغاز خواهد شد با حضور مدعیان سرشناس و عنواندار داخلی همراه است اما بر خلاف وعده های قبلی رئیس کمیته لیگ فدراسیون مبنی بر دعوت و حضور پرتعداد کشتی‌گیران خارجی، خبری از کشتی‌گیران نامدار و پرتعداد خارجی نیست.

هر چند گفته می شود آزادکاران روسی و اوکراینی هم در این دوره از رقابتها حضور دارند اما باید تا زمان وزن کشی مدعیان اوزان دوم منتظر ماند که چه نفراتی روی باسکول خواهند رفت.

این در حالی است که اگر تعداد تیم های خارجی در جام تختی به سه تیم نرسد، نمی توان نام این دوره از رقابتها را بین المللی خواند و باید آن را در سطح رقابتهای قهرمانی کشور دانست.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران