آمریکا، چین و آلمان بیشترین سود را از عضویت در WTO می‌برند

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نتایج یک تحقیق جدید

آمریکا، چین و آلمان بیشترین سود را از عضویت در WTO می‌برند

آمریکا، چین و آلمان بیشترین سود را از عضویت در WTO می‌برند

طبق گزارش جدیدی که توسط اتاق فکر آلمانی «برتلزمن استیفتانگ» منتشر شده است، چین و آلمان کشورهایی هستند که بیشترین سود را از عضویت در سازمان تجارت جهانی به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، آمریکا، طبق گزارش جدیدی که توسط اتاق فکر آلمانی «برتلزمن استیفتانگ» منتشر شده است، چین و آلمان کشورهایی هستند که بیشترین سود را از عضویت در سازمان تجارت جهانی به دست آورده‌اند.

این تحقیقات نشان داده است که تا به حال آمریکا، چین و آلمان با بیشترین میزان افزایش مستقیم درآمد به علت عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO) مواجه شده‌اند.

طبق این گزارش، درآمد آمریکا در سال ۲۰۱۶ به علت عضویت در WTO بیش از ۸۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. چین و آلمان هم در این سال به ترتیب ۸۶ میلیارد دلار و ۶۶ میلیارد دلار درآمد بیشتر کسب کرده‌اند.

کریستسن بلوس، کارشناس تجارت در برتلزمن استیفتانگ، می‌گوید: WTO سیستم عامل اقتصاد جهان است که تضمین می‌کند کالاها و خدمات می‌توانند هر روز در محیطی قانونمند داد و ستد شوند.

طبق این گزارش در سال ۲۰۱۶ عضویت در سازمان تجارت جهانی موجب افزایش درآمد ۸۵۵ میلیارد دلاری برای تمام اعضای این سازمان بوده است. همچنین در این گزارش آمده است که یکپارچگی و پیوستگی بیشتر اقتصادهای جهان باعث شده است تا کشورهای غیر عضو در این سال ضرر کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع