آمریکا با به پرواز در آوردن جنگنده‌های خود دربغداد جنایت کرده است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سردار رضایی:

آمریکا با به پرواز در آوردن جنگنده‌های خود دربغداد جنایت کرده است

آمریکا با به پرواز در آوردن جنگنده‌های خود دربغداد جنایت کرده است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آمریکا با به پرواز در آوردن جنگنده های خود در بغداد جنایت های بزرگی را به جامعه اسلامی تحمیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هنگ مرزی سومار با اشاره به سختی‌های دوران جنگ تحمیلی، امنیت مطلوب امروز را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان و خون شهدا دانست و اظهار کرد: از ابتدا تا پایان جنگ تحمیلی، تلاش‌های رزمندگان در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی مشهود بوده و امروز مرزبانان حافظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی هستند؛ در اصل رزمندگان دوران دفاع مقدس هم مرزبان بودند.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ، آمریکا با حضور در برخی از کشورهای همسایه از جمله کشور عراق، با زورگویی و تعدی به حقوق مردم آن کشور ظلم و ستم می‌کند و با به پرواز در آوردن جنگنده‌های خود در بغداد جنایت‌های بزرگی را به جامعه اسلامی تحمیل می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به غم از دست دادن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرد بزرگ، با روحیه ولایی و انقلابی پوزه استکبار را به خاک مالید و گروه تکفیری داعش را به زانو درآورد و پرچمی را که استکبار به واسطه این گروه برافراشته بود پایین آورد و به زمین انداخت.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه درس بزرگ این شهادت، همراه و در مسیر ولایت بودن است، اظهار داشت: این سردار بزرگ اسلام، در مقابل مستضعفان، خانواده و فرزندان شهدا متواضع بود و در مقابل استکبار با رشادت ایستادگی می‌کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا بخش اعظم امنیت مرزهای ایران اسلامی را به برکت مدیریت خوب سردار قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت کشورمان مدیون تلاش‌های این بزرگ مرد و همرزمان ایشان است و در اصل مرزبان واقعی و فرمانده مرزبانی حریم ولایت حاج قاسم بود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران