آنری، گزینه‌ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آنری، گزینه‌ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا

یک نشریه کاتالان مدعی شده که مدیران باشگاه بارسلونا به بازیکن سابق این تیم به چشم یک گزینه بالقوه برای هدایت آبی‌و اناری‌ها پس از خروج ارنستو والورده نگاه می‌کنند.

آنری، گزینه‌ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی آینده ارنستو والورده در کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و نوشته که مشخص نیست که او در پایان فصل جاری به کارش به عنوان سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها ادامه دهد.

به سبب ناکامی‌های دو فصل گذشته به خصوص فصل پیش بارسلونا که علاوه بر لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا را هم از دست داد، والورده همیشه جایگاه متزلزلی در کادر فنی این تیم داشته است و اگر در این فصل هم او نتواند به انتظار کاتالان‌ها برای قهرمانی در اروپا پایان دهد، خروجش بسیار محتمل خواهد بود.

والورده تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد اما اگر باشگاه بخواهد امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد. باشگاه در پایان ماه آوریل باید درباره تمدید قرارداد والورده تصمیم‌گیری کند اما مدیران باشگاه نمی‌خواهند تا آن زمان دست روی دست بگذرند تا در صورتی که به هر دلیلی والورده نماند، گزینه‌های جانشینی او را از دست بدهند.

به همین دلیل از هم اکنون نام‌هایی در فهرست مربیان مورد نظر باشگاه برای جانشینی والورده ثبت شده است، گزینه‌هایی که باشگاه سبک و فلسفه بازی آنها را منطبق با شیوه و سبک بازی فعلی تیم می‌داند.

در فهرست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا نام افرادی مانند رونالد کومان، جوردی کرایف، مارسلو گایاردو، اریک تن‌هاخ یا روبرت مورنو قرار دارد. در همین حال اما نام یک گزینه دیگر هم روی میز بارسایی‌ها قرار گرفته است که آن گزینه کسی نیست جز تیری آنری مهاجم فرانسوی سابق آبی‌و‌اناری که سه فصل برای این تیم بازی کرده و اخیراً هم تجربیاتی در زمینه مربیگری به دست آورده است.

28 مربی اخراجی از ابتدای فصل در 5 لیگ برتر فوتبال اروپا/ وقتی کاسه صبر مدیران "کوچک" می‌شود!

او بعد از تجربه ناموفقی که در دوره کوتاه مربیگری‌اش در موناکو داشت، الان هدایت تیم مونترال ایمپکت را برعهده دارد. پیش از مربیگری در موناکو او به عنوان دستیار روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک فعالیت می‌کرد و به او برای کسب مقام سوم جام جهانی 2018 روسیه کمک کرد.

آنری اگرچه در زمره گزینه‌های تراز اول بارسلونا نیست اما امتیازاتی دارد که شانس او را برای رسیدن به نیمکت این تیم افزایش می‌دهد از جمله داشتن رابطه خوب با اریک آبیدال، مدیر ورزشی فعلی باشگاه که در دوران بازیگری‌اش با او هم‌تیمی بود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *