استقلال محکوم به خرید یک بازیکن در دفاع چپ می‌شود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

استقلال محکوم به خرید یک بازیکن در دفاع چپ می‌شود

استقلال محکوم به خرید یک بازیکن در دفاع چپ می‌شود

در صورت قطعی شدن عدم بازگشت هروویه میلیچ به تهران، آبی پوشان ناچار به جذب یک بازیکن در پست مدافع چپ خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هروویه میلیچ مدافع چپ تیم استقلال که بعد از رفتن به مرخصی نیم فصل اعلام کرد قصد فسخ قرارداد با آبی پوشان را داشته و به دلیل مشکلات خانوادگی خیال برگشت ندارد، به نوعی آب پاکی را روی دست مسئولان باشگاهش ریخت تا در فاصله کمتر از چند ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، آبی پوشان از ناحیه دفاع چپ احساس نیاز به خرید داشته باشند.

آبی پوشان در نیم فصل نخست میلاد زکی پور و هروویه میلیچ را در پست دفاع چپ در اختیار داشتند که به تناوب از این دو بازیکن در بازیهای مختلف استفاده می کردند و در صورت منتفی شدن بازگشت این بازیکن به صورت قطعی (که چنین به نظر می رسد)، مسئولان این باشگاه ملزم به جذب یک مدافع چپ دیگر می شوند.

پیش از این نیز این باشگاه با نظر فرهاد مجیدی قصد به خدمت گرفتن آرمین سهرابیان را برای این پست داشت که این اتفاق با نظر منفی باشگاه سایپا منتفی شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران