استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه‌های مرزی باید تقویت شود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

عمویی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی؛

استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه‌های مرزی باید تقویت شود

استماع گزارش کمیته مرز مجلس/ بازارچه‌های مرزی باید تقویت شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته مرز گزارشی در جلسه امروز ارائه کرد و در آن بر ضرورت تقویت بازارچه های مرزی تاکید شد.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون جلسات گوناگونی را با دستگاه های مختلف در مورد مباحث مرزی برگزار کرده که در این جلسه گزارشی درباره این مسائل ارائه کرد.

وی گفت: طبق جمع بندی های صورت گرفته از سوی کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس، توجه به ظرفیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار زیادی دارد. ایران با ۱۵ کشور مرزهای خاکی و آبی دارد که باید از این فرصت استفاده شود و ضرورت دارد همه دستگاه ها به مرز به عنوان یک فرصت نگاه کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از فرصت مرز برای توسعه همکاری با همسایگان استفاده و همچنین ضرورت دارد فعالیت های مرزی ما تقویت شود.

عمویی اظهار داشت: همچنین طبق گزارش کمیته مرز این کمیسیون، باید قوانین مربوط به بازارچه های مرزی بازنگری شود و لازم است بازارچه های مرزی را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره مباحث اقتصادی هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت، گفت: رئیس سازمان بورس در این جلسه حضور یافت و گزارشی درباره تحولات اخیر بازار بورس ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: بازار سرمایه با سرعت خوبی رو به رو شد است و مردم استقبال بسیار خوبی از این بازار کرده اند و در این جلسه تاکید شد که باید در جهت آگاهی بخشی مشارکت کنندگان جدید اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

عمویی بیان کرد: در این جلسه تاکید شد مردم از طریق شرکت های واسط سرمایه گذاری خود را آغاز کنند تا امنیت سرمایه آنان بیشتر حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در این جلسه گفتند بازار سرمایه فرصت خوبی برای جذب نقدینگی است و یکی از مطالبات افزایش تعداد شرکت های کارگزاری بورس بود که قرار است به زودی دستورالعمل های مجوز کارگزاری بازنگری شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران