الکترونیکی شدن فعالیت بازرسین تامین اجتماعی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

الکترونیکی شدن فعالیت بازرسین تامین اجتماعی

الکترونیکی شدن فعالیت بازرسین تامین اجتماعی

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی از الکترونیکی شدن فعالیت بازرسین تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با این اقدام در جهت شناسایی کارگاهها و بیمه کارگران گام بزرگی برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن زدا در خصوص الکترونیکی شدن فعالیت بازرسین سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازرسین ما مجهز به سیستم‌های مکانیزه هستند و طی این مدت پیشرفت خیلی خوبی در این خصوص داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از سخت‌ترین کارهایی که در تأمین اجتماعی انجام می‌شود توسط بازرسین صورت می‌گیرد، گفت: خوشحال هستیم که بازرسین فعالیتشان الکتریکی شده و امیدواریم بتوانیم قدم‌های بعدی را به سرعت برداشته و امکانات بیشتری را تعبیه کنیم.

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: اگر بانک کد پستی را داشته باشیم و سازمان‌های ذیربط اطلاعات پستی را در اختیار ما قرار دهند بانکی از تمام کارگاه‌ها و مراکز تولیدی که وجود دارد خواهیم داشت.

زدا افزود: با شناسایی کارگاه‌هایی که اطلاعات آنها را تا کنون نداشته‌ایم قدم بزرگی برای بیمه کارگران و شناسایی آنها بر می‌داریم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران