انتصاب عجیب در قدیمی‌ترین مؤسسه انتشاراتی کشور/ مدیر جدید علمی و فرهنگی از امضاکنندگان نامه به اوباما انتخاب شد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

انتصاب عجیب در قدیمی‌ترین مؤسسه انتشاراتی کشور/ مدیر جدید علمی و فرهنگی از امضاکنندگان نامه به اوباما انتخاب شد

دیروز در سکوت کامل خبری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی تغییر کرد. نام مدیر جدید در میان اسامی امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور سابق آمریکا دیده می‌شود.

انتصاب عجیب در قدیمی‌ترین مؤسسه انتشاراتی کشور/ مدیر جدید علمی و فرهنگی از امضاکنندگان نامه به اوباما انتخاب شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته درست زمانی که تمام توجه رسانه‌های جمعی و اصحاب رسانه به موضوع شهادت سپهبد قاسم سلیمانی معطوف بود، انتشارات علمی و فرهنگی در سکوت کامل خبری شاهد یک جابجایی قابل تأمل بود. مسعود کوثری، مدیر عامل این انتشارات جای خود را به نادره رضایی، زن جوانی که در کارنامه کاری خود شبهات و فعالیت‌های پرسش‌برانگیز دارد، داد. این جابجایی در حالی صورت گرفته که کارمندان و مدیران بخش‌های مختلف و شرکت‌های وابسته به انتشارات نیز از آن بی‌خبر بوده و حتی تاکنون نیز در سایت خود انتشارات نیز اشاره‌ای به این موضوع نشده است.

وی که تاکنون هیچ سابقه‌ای در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و انتشاراتی ندارد، در حالی به مدیرعاملی شرکت انتشارات علمی و فرهنگی که یک انتشارات بزرگ و باسابقه و مهم در حوزه فرهنگ به شمار می‌رود، منصوب شده است که پیش‌تر و در سال‌های گذشته رویکردهای سیاسی او حرف و حدیث‌های بسیاری برایش رقم زده است که مهمترین آن امضای نامه‌ 466 فعال سیاسی به رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از نامه 55 زندانی سیاسی است. مهمترین انتقادات نسبت به رضایی زمانی مطرح شد که وی بدون هیچ سابقه و تجربه مرتبطی قرار بود مدیر کل اداره کار استان تهران شود که همان زمان برخی انتقادات و واکنش‌ها نسبت به سوابق سیاسی او به ویژه در امضای نامه مذکور، موجب شد که این انتصاب لغو شود. برخی از نمایندگان مجلس نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

مشاور مدیرعامل ایران خودرو در امور مسئولیت‌های اجتماعی، عضویت غیر موظف شرکت لیزینگ خودرو غدیر و مشاور اجتماعی رئیس جمعیت هلال احمر از جمله مسئولیت‌های کارنامه رضایی است که البته به دلیل حضور کوتاه‌مدتش چندان نمی‌توان به آن اعتنا کرد و قاعدتاً نمی‌توان انتظار داشت او را در مدیریت انتشارات علمی و فرهنگی که بودجه سالیانه رقم بالایی است، یاری کند.

شایعاتی درباره پشت پرده این انتصاب وجود دارد، اما آنچه نگران‌کننده است این است که این انتشارات با این میزان بودجه و گستردگی که در دوره مدیریت کوثری توانست اندکی با تغییر روبرو شده و موفق‌تر از گذشته فعالیت کند، چه آینده‌ای خواهد داشت؟

کتاب و ادبیات ,

انتشارات علمی و فرهنگی از شرکت در نمایشگاه فرانکفورت انصراف دادگروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب شرکت نمی‌کند

شرکت انتشارات علمی و فرهنگی حدود شش دهه پیش با ادغام «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» و «مؤسسۀ انتشارات فرانکلین» تشکیل شد و به عنوان یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین انتشاراتی‌های کشور شناخته می‌شود. این انتشاراتی که در سال‌های فعالیت خود حضور مدیرانی چون همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر را تجربه کرده بود، حالا دوره مدیریتی را تجربه خواهد کرد که مدیر آن تجربه مشخصی در حوزه نشر و فرهنگ ندارد. این بنگاه انتشاراتی معتبر پس از انقلاب تحت نظارت وزارت فرهنگ و علوم اداره می‌شد تا اینکه در فهرست واگذاری مؤسسات طبق اصل 44 قرار گرفت و سهام وزارت علوم به عنوان تهاتر بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران