انتقام‌گیری از سپاه با هدف ناامنی برنامه‌ریزی شده است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رضایی‌کوچی در گفتگو با مهر:

انتقام‌گیری از سپاه با هدف ناامنی برنامه‌ریزی شده است

انتقام‌گیری از سپاه با هدف ناامنی برنامه‌ریزی شده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای استعماری با توطئه‌های رسانه‌ای به دنبال انتقام‌گیری از خون حاج قاسم سلیمانی و توفیق‌ سپاه در منطقه هستند.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن انتقاد نسبت به تجمعات اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران جمهوری اسلامی حاضرند قطعه‌قطعه شوند اما امنیت و آرامش مردم صدمه نبیند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران روزانه صدها تهدید امنیتی و نظامی را خنثی می‌کند اما این روزها خیلی مظلوم واقع شده است، افزود: شعارهایی که علیه سپاه پاسداران مطرح می‌شود درواقع برای انتقام‌گیری از موفقیت‌های سپاه در منطقه و تضعیف نظام و امنیت کشور است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران، تأمین امنیت آرامش ملت و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی است بنابراین شعارهایی که علیه سپاه داده می‌شود، شعار علیه امنیت و آرامش مردم است.

رضایی کوچی با اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حضور سفیر انگلیس در تجمعات، برخلاف قوانین بین‌المللی است و دستگاه‌های امنیتی اقدام درستی در دستگیری این فرد انجام دادند.

وی تصریح کرد: کشورهای استعماری با توطئه‌های رسانه‌ای به دنبال انتقام‌گیری از خون حاج قاسم سلیمانی و توفیق سپاه در منطقه هستند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران