باید پیشرفت‌های کشور را برای مردم بازگو کنیم

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

باید پیشرفت‌های کشور را برای مردم بازگو کنیم

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران با اشاره به نقش اساتید در خنثی‌سازی فتنه‌ها گفت: باید پیشرفت‌های کشور را برای مردم بازگو کنیم.

باید پیشرفت‌های کشور را برای مردم بازگو کنیم – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیدمحمود رضاآقامیری، رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در همایش "دانشگاه، فتنه‌های دیروز، امروز و فردا" طی سخنانی با اشاره به نقش اساتید در خنثی‌سازی فتنه‌ها اظهار داشت: اگر بعد از فتنه به مسائل فتنه حساسیت نداشته باشیم و آن را به‌عنوان تجربه‌ای برای مسائل آینده کشور در نظر نگیریم، در فتنه سهیم هستیم.

وی ضمن انتقاد از روندی که به چهره نظام ضربه می‌زند و همه مسئولان را یکی نشان می‌دهد، یادآور شد: برخی از ما با استناد به تخلفات برخی مسئولان در ذهن مردم همه مسئولان را متخلف نشان دادیم. وظیفه اصلی ما گفتن واقعیات و حقایق کشور است. قطعاً وضعیت اقتصادی ما مطلوب نیست، اما قابل مقایسه با سال‌های گذشته و سایر کشورهاست.

این استاد دانشگاه گفت: چرا ما در این حوزه‌ فضای مجازی خوب عمل نمی‌کنیم؟ چرا پیشرفتهای کشور را در 40 سال گذشته به خوبی ندیدیم؟ گام دوم تمام شد و برخی از ما هنوز نگاهی به این بیانیه نکرده‌ایم.

آقامیری با تأکید بر اینکه ایران طی 40 سال گذشته به کشوری مقتدر و مستقل تبدیل شده است، گفت: به‌عنوان یک نیروی انقلابی موظفیم خیر و صلاح مردم را دنبال کنیم و به مردم امید و اقتدار دهیم. علی‌رغم همه توطئه‌ها در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم و باید این را به‌خوبی به مردم منتقل کنیم.

9 دی روزی است که مردم تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردندقدردانی تولیت آستان قدس ‌از حضور باشکوه مردم در راهپیمای ‌9 دی / مسئولان ‌برای رفع مشکلات ‌تلاش کنندحماسه 9 دی مشهدمقدس به روایت تصویر‌بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت سالروز 9 دی

وی با اشاره به اقتدار علمی ایران یادآور شد: بنده به‌عنوان کسی که 8 سال نماینده ایران در پروژه سزامی بوده است به جرئت اعلام می‌کنم که ما در عرصه علمی اقتدار داریم، در این پروژه وقتی در کنار نمایندگان سایر کشورها قرار می‌گرفتم به چشم می‌دیدم تنها نماینده کشوری که مقتدرانه سخن می‌گوید ایران است؛ زیرا کشورهای دیگر نگاهشان به این بود که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها چه می‌گویند، اما نمایندگان ایران با استقلال حرف می‌زدند.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در پایان گفت: ما به‌عنوان اساتید انقلابی رسالت داریم مردم را با پیشرفتهای 40 سال گذشته آشنا و امید را به آنها تزریق کنیم.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *