برای بازی بزرگ ارومیه آماده می‌شویم/ سازمان لیگ سردرگم است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

برای بازی بزرگ ارومیه آماده می‌شویم/ سازمان لیگ سردرگم است

برای بازی بزرگ ارومیه آماده می‌شویم/ سازمان لیگ سردرگم است

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در آستانه بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: برای بازی بزرگ آماده می‌شویم تا باخت مقابل مریوان را فراموش کنیم.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی‌ حساس تیمش در روز چهارشنبه مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود. دور رفت تیم شهرداری ارومیه را در خانه شکست داده‌ایم اما شرایط این تیم تغییر کرده و تقویت شده است. در ارومیه کار سخت‌تری در پیش داریم.

سرمربی تیم شهرداری گنبد با اشاره به شکست روز یکشنبه مقابل تیم مریوان گفت: روز بدی در مریوان داشتیم، جز هفته‌هایی بود که بد بازی کردیم اما خود را برای بازی بزرگ مقابل شهرداری ارومیه آماده می‌کنیم. همیشه برای پیروزی به زمین می رویم، حریف را آنالیز و بررسی می‌کنیم و با سخت کوشی برای برگزاری بازی آبرومند مقابل حریف قرار می‌گیریم تا شکست مقابل مریوان را فراموش کنیم.

وی با تاکید بر شرایط سخت رفت و آمدها ادامه داد: سفر طولانی با اتوبوس در ۴ روز داشته‌ایم. خداروشکر که با توجه به شرایط آب و هوایی و جاده بخیر گذشت. شرایط آب و هوایی مشخص نیست و همین کار را سخت کرده است. تیم های ما مانند تیم های تهرانی سایپا و پیکان نمی توانند با یک پرواز به مقصد بروند.

جزیده در پاسخ به این سوال که تیم شهرداری گنبد شروع خوبی در آغاز مسابقات داشت اما در ادامه موفق نشد نتایج خوبی کسب کند دلیل چیست؟ گفت: ۵-۶ هفته خوب را در ابتدای فصل پشت سر گذاشتیم ولی سردرگمی سازمان لیگ و ۵۰ روز وقفه در مسابقات مشکلاتی را ایجاد کرد. برای ۳۲ هفته برنامه ریزی کرده بودیم اما پس از ۸ هفته به خاطر تیم ملی مسابقات را تعطیل کردند و همین یک سکته در رقابت‌ها ایجاد کرد.

وی افزود: البته تیم ملی نتیجه لازم را بدون بازیکنان داخلی کسب کرد. به غیر از شهرام محمودی که تاثیر گذار بود سایر ملی پوشان لژیونر ها بودند. سکته ۵۰ روزه باعث افت تیم شد. سازمان لیگ تمرکزی روی مسابقات ندارد و هر روز یک اتفاق جدید رخ می‌دهد. در حال حاضر نیز مسابقات روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت فشرده برگزار می‌شود. پس از بازی با مریوان در مسیر خطرناک و خوفناک به سمت ارومیه حرکت کردیم. با این شرایط لیگ را برگزار می کنند. بارها گفته ایم الگو برداری کنید تا از این مخمصه بیرون بیاییم، مسابقات هیچ بازدهی ندارد.

جزیده در پایان گفت: چاره ای نیست و یک و ماه و نیم باقیمانده را پشت سر خواهیم گذاشت. امیدوارم مسابقات ختم بخیر شود تا این ماه‌ها بدون آسیب دیدگی تمام شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران