برنامه سخنرانی شیخ حسین انصاریان در دانشگاه امام صادق(ع)

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

برنامه سخنرانی شیخ حسین انصاریان در دانشگاه امام صادق(ع)

حجت‌الاسلام حسین انصاریان در ایام فاطمیه در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) منبر می‌رود.

برنامه سخنرانی شیخ حسین انصاریان در دانشگاه امام صادق(ع) – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه ایام فاطمیه و شهادت مادر مهربان امت حضرت فاطمه زهراء(س) قرار داریم. هر ساله در ایام فاطمیه دو دهه برنامه عزاداری در کشور برگزار می‌شود. اینک به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهراء(س) به روایت اهل‌سنت، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان مفسّر و مترجم قرآن کریم و حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دهه اول فاطمیه در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) سخنرانی می‌کند.

این مراسم از سه‌شنبه 17 دیماه به مدت 5 شب از ساعت 19 آغاز می‌شود، شب اول و دوم حجت‌الاسلام محسن قرائتی و شب سوم تا پنجم حجت‌الاسلام حسین انصاریان سخنرانی خواهد کرد. در این 5 شب نیز میثم مطیعی مداحی می‌کند.

حجت‌الاسلام عالی در گفتگو با تسنیم: مهمترین ماموریت شهید سلیمانی تربیت نیرو در جبهه مقاومت بودقاسمیان: "حاج قاسم" یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بودآیت‌الله بوشهری در گفتگو با تسنیم: "سردار سلیمانی" خود را وقف انقلاب و اسلام کرده بود

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران