تأکید رئیس جمهوری چین بر تقویت هرچه بیشتر روابط با روسیه

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تأکید رئیس جمهوری چین بر تقویت هرچه بیشتر روابط با روسیه

رئیس جمهوری چین در تلگرام تبریک خود برای "ولادیمیر پوتین" به مناسبت سال نو میلادی، بر آمادگی کشورش برای ادامه همکاری‌های همه جانبه با روسیه و تقویت هر چه بیشتر روابط بین مسکو و پکن تأکید کرد.

تأکید رئیس جمهوری چین بر تقویت هرچه بیشتر روابط با روسیه – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "شی جین پینگ" رئیس جمهوری چین، امروز، سه شنبه (31 دسامبر، 10 دی ماه) تلگرام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی برای "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه ارسال کرد.

رهبر چین در پیام تبریک خود به دستاوردهای مهم در عرصه همکاری‌های تجاری، انرژی، فرهنگی و علمی با فدراسیون روسیه اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نیز نوآوری‌های علمی و فنی چین و روسیه در روابط دو کشور بسیار غیرمعمول خواهد بود.

"شی جین پینگ" همچنین بر آمادگی کشورش برای ادامه همکاری‌های همه جانبه با روسیه و تقویت هر چه بیشتر روابط بین مسکو و پکن تأکید کرد.

روز گذشته (دوشنبه)، ولادیمیر پوتین نیز پیام تبریکی به مناسبت سال نو میلادی برای رئیس جمهور چین ارسال کرد و در آن یادآور شد که در سالهای اخیر اقدامات زیادی برای تقویت "مشارکت جامع و همکاری راهبردی" بین دوکشور انجام شده و مسکو و پکن به ادامه این خط‌ مشی علاقه‌مند هستند.

مذاکرات تلفنی پوتین و ترامپ در روزهای پایانی سال 2019نامه پوتین به سران آلمان به مناسبت سال جدید/تلاش مسکو برای بهبود روابط با برلین در سال 2020آغاز انتقال گاز روسیه از خط لوله «قدرت سیبری» به چین

لازم به یادآوری است که در تاریخ 2 دسامبر، روسای جمهوری روسیه و چین در ارتباطی ویدئویی، مراسم آغاز انتقال گاز از خط لوله «قدرت سیبری» که قرار است 38 میلیارد مترمکعب گاز در سال از دو میدان گازی در شرق دور روسیه را به چین پمپاژ کند، را برگزار کردند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران