تأکید لاریجانی بر اهتمام همه‌جانبه مجلس بر تقویت نیروهای مسلح

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تأکید لاریجانی بر اهتمام همه‌جانبه مجلس بر تقویت نیروهای مسلح

رئیس مجلس با بیان اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه‌جانبه مجلس بر تقویت نیروهای مسلح تأکید کرد.

تأکید لاریجانی بر اهتمام همه‌جانبه مجلس بر تقویت نیروهای مسلح – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتبیانی نیروهای مسلح، توجه به وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، بازدارندگی، تعامل بهینه با شرکت‌های همکار را از اولویت‌های حوزه دفاع دانست و گفت: نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی، برای رصد دقیق تحولات منطقه‌ای و لزوم آمادگی کامل دفاعی در برابر تهدیدات احتمالی، باید از قدرت دفاعی حداکثری در راستای امنیت پایدار برخوردار باشند.

درخواست بودجه‌ برای تقویت حوزه معیشت، راهبری و بنیه دفاعی نیروهای مسلحوزیر دفاع خبر داد؛ تخصیص 5 درصد بودجه عمومی برای تقویت بنیه دفاعی در سال 99رئیس کمیته دفاعی مجلس: بودجه تقویت بنیه دفاعی را در کمیسیون تلفیق افزایش می‌دهیم

وی با بیان اهمیت موضوع دفاع در سطح ملی، بر اهتمام همه‌جانبه مجلس بر تقویت نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری صمیمانه دولت، مجلس و نیروهای مسلح، بودجه متناسبی با توجه به نیاز نیروهای مسلح تصویب شود.

براساس این گزارش، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع نیز در این نشست با تشریح ظرفیت‌های بودجه نیروهای مسلح و پیشنهادهای دولت، توجه مجلس به حوزه دفاع را خواستار شد.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران