تاکید رئیس کمیته بین ‎المللی المپیک بررعایت منشور المپیک درایران

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تاکید رئیس کمیته بین ‎المللی المپیک بررعایت منشور المپیک درایران

تاکید رئیس کمیته بین ‎المللی المپیک بررعایت منشور المپیک درایران

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ایران در آخرین روز از سفر به سوئیس با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌ المللی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سومین روز از سفر مهم کاری مسئولان ورزش کشور ایران به لوزان سوئیس به دیدار با توماس باخ اختصاص یافت.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همراه با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک IOC با «توماس باخ» رئیس بزرگترین و مهم‌ترین نهاد ورزشی جهان دیدار و در خصوص مسائل ورزش کشورمان در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار وزیر ورزش و جوانان از دعوت باخ برای برپایی این دیدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خرسندم که امروز و در این مکان مهم با شما ملاقات می‌کنم و لازم می‌دانم از حمایت‌ها، پشتیبانی و همراهی حضرتعالی و همکارانتان با ورزش ایران تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه نشست سلطانی فر گزارش کاملی را در خصوص وضعیت امروز ورزش ایران و فعالیت‌های ستاد عالی ورزش کشورمان با همراهی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ارائه کرد. وی همچنین توضیحات کاملی در خصوص وضعیت رشته‌های مختلف و سهمیه‌های بدست آمده برای حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه داد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تائید تلاش‌های سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش از حمایت‌های خوب دولت جمهوری اسلامی از فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک در حضور مسئولان کمیته بین المللی المپیک تقدیر و تشکر نمود.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز ضمن خیر مقدم به مسئولان ورزشی کشورمان اظهار داشت: به دقت اخبار ورزش ایران را پیگیری و رصد می‌کنم و باید اعلام نمایم از رابطه صمیمی مسئولان دو نهاد اصلی ورزش ایران که می‌تواند زمینه جهش ورزش کشورتان باشد خرسندم.

وی در ادامه نشست با تاکید بر رعایت منشور المپیک از سوی هر دو نهاد ورزش ایران یعنی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: پیاده سازی اهداف و روح ورزش و المپیک باعث پیوندی مستحکم و ناگسستنی بین ملت‌ها می‌گردد و با همین هدف درخواست دارم تمام تلاشتان را برای رعایت منشور المپیک در ایران بکار ببندید.

وی در پایان گفت: در دیدار با دکتر روحانی هم به پیشرفت و توسعه ورزش ایران در سالهای اخیر اشاره کرده و اکنون نیز می گویم که پتانسیل ایران و جوانان مستعدش بیش از اینها است. ما از ورزش ایران حمایت‌های لازم را کرده و خواهیم کرد ضمن اینکه امیدوارم با حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ به نتایج خوبی نیز دست یابید.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران