ترور «شهید سلیمانی» بیانگر بحران راهبردی آمریکا و اسرائیل است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ترور «شهید سلیمانی» بیانگر بحران راهبردی آمریکا و اسرائیل است

ترور «شهید سلیمانی» بیانگر بحران راهبردی آمریکا و اسرائیل است

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: جنایت آمریکایی‌ها در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با فشارها و تحریک‌های مستقیم رژیم صهیونیستی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه بیانیه مشترکی را درخصوص جنایت آمریکا علیه سردار سلیمانی منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، این گروه ها تأکید کردند: جنایت آمریکایی‌ها در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با فشارها و تحریک‌های مستقیم رژیم صهیونیستی انجام شد.

گروه های مقاومت فلسطین تصریح کردند: این جنایت بیانگر اوج بحران راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست طرح‌ها و پروژه‌های آن به منظور نابودی مساله فلسطین و سیطره بر منطقه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک و تسلیت مجدد به دنبال شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: وفاداری به خون شهدا در ادامه راه مقاومت در فلسطین به منظور تحقق اهداف ملت فلسطین اعم از آزادسازی سرزمین و مقدسات و بازگشت آوارگان به میهن خود است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران