ترکیش ایرلاینز و بوئینگ بر سر غرامت ۷۳۷ مکس توافق کردند

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ترکیش ایرلاینز و بوئینگ بر سر غرامت ۷۳۷ مکس توافق کردند

ترکیش ایرلاینز و بوئینگ بر سر غرامت ۷۳۷ مکس توافق کردند

هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که با بوئینگ در مورد پرداخت خسارت وارده از زمین‌گیر شدن هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، هواپیمایی ترکیه، روز سه‌شنبه اعلام کرد که با بوئینگ در مورد پرداخت خسارت وارده از زمین‌گیر شدن هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت به توافق رسیده است.

در این بیانیه که برای بورس سهام استانبول ارسال شده، مقدار مبلق مورد توافق ذکر نشده است، اما روزنامه هریت دیلی میزان آن را ۲۲۵ میلیون دلار ذکر کرده است که ۱۵۰ میلیون دلار آن به صورت غرامت و ۷۵ میلیون دلار به صورت تأمین قطعات یدکی و آموزش می‌باشد.

هواپیمای ۷۳۷ مکس از ماه مارس به دنبال دو سقوط مرگبار در اندونزی و اتیوپی که منجر به از دست رفتن جان ۳۴۶ نفر شدند، در سراسر جهان زمین‌گیر شده است.

این پس از آن صورت گرفت که خبرگزاری‌ها در اوایل ماه دسامبر اعلام کردند ترکیش ایرلاینز به دنبال شکایت از بوئینگ برای جبران خسارت‌های وارده می‌باشد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع