تست انسانی واکسن کرونا طی ۲ هفته دیگر آغاز می شود

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تست انسانی واکسن کرونا طی ۲ هفته دیگر آغاز می شود

تست انسانی واکسن کرونا طی ۲ هفته دیگر آغاز می شود

رئیس ستاد اجرائی فرمان امام در خصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی گفت: تست انسانی واکسن کرونا ظرف دو هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز در مراسمی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آئین ارسال ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم برگزار شد.

محمد مخبر در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و در حال حاضر روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با ۱۰۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به فرمان رهبر انقلاب در خصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریباً هر ۴۵ روز یک بار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اهدای ۵ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال ۱۷ هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی است.

مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران