تسهیلات قرض‌الحسنه به اهالی فرهنگ و هنر پرداخت می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تسهیلات قرض‌الحسنه به اهالی فرهنگ و هنر پرداخت می‌شود

تسهیلات قرض‌الحسنه به اهالی فرهنگ و هنر پرداخت می‌شود

سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اهالی فرهنگ و هنر با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت:: توسعه‌ی متوازن، تخصیص و توزیع منابع مالی به ویژه در مناطق کم برخوردار، تسریع در ارائه وام و افزایش تسهیلات پرداختی از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در دو سال گذشته بوده است.

سیدزاده با اشاره به همکاری مؤثر صندوق اعتباری هنر با بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده این تسهیلات به منظور تأمین و رفع احتیاجات ضروری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در چارچوب ضوابط صندوق و مقررات بانکی پرداخت می‌شود. خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران طی دو سال گذشته همکاری خوبی با صندوق اعتباری هنر در اعطا تسهیلات قرض الحسنه به فعالان فرهنگی و هنری کشور داشته است.

او با اشاره به مبلغ وام‌های پرداختی به اعضا صندوق در ۳ سال گذشته تصریح کرد: در سال ۹۵ صندوق اعتباری هنر مبلغ یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان به ۳۱۵ نفر و در سال ۹۶ بیش از ۳ میلیارد تومان به ۶۲۴ نفر پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: در سال ۹۷ شاهد رشد چشمگیر بهره مندی اعضای صندوق از تسهیلات قرض الحسنه بودیم. بر این اساس ۱۴۶۴ نفر از اعضا به منظور اخذ ۹/۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه (بدون بهره) به بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شدند. در نه ماهه سال ۹۸ نیز ۱۱۰۰ نفر از اعضا به منظور اخذ حدود ۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ضروری (بدون بهره) به بانک عامل معرفی د شدند که در ادامه همکاری با بانک مهر این روند تسریع می‌شود. از مهمترین اقدامات صندوق هدایت منابع به سمت استان‌ها با اولویت استان‌های کم برخوردار بود.

سیدزاده با اشاره به همکاری مجدد با بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: امیدواریم بر اساس این تفاهم نامه با اعطا تسهیلات قرض الحسنه به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق طی امسال و سال آتی از مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کاسته شود و فعالان فرهنگی و هنری بتوانند نقش مؤثر خود را گسترش فرهنگ و هنر ایرانی و نشاط اجتماعی ایفا کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران