تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به مراکز ایرانی جنایت جنگی است

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به مراکز ایرانی جنایت جنگی است

تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به مراکز ایرانی جنایت جنگی است

سازمان عفو بین الملل اعلام کرد تهدیداتی که ترامپ در خصوص حمله به مراکز فرهنگی و دینی ایران اتخاذ می کند، جنایت جنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، سازمان عفو بین‌الملل با انتشار یادداشتی در صفحه متعلق به این سازمان تاکید کرد: تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به مراکز فرهنگی و دینی در ایران، جنایت جنگی است.

در این یادداشت آمده است: حمله عامدانه به مراکز شهری و مراکز دینی و فرهنگی به معنای نقض آشکار قوانین بشری بین‌المللی و جنایت جنگی است، ترامپ باید دست از تهدید ایران بردارد و به قوانین بین‌المللی پایبند باشد.

گفتنی است، دونالد ترامپ در رشته توییتی به رجزخوانی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت ۵۲ سایت را در ایران در نظر دارد که در صورت اقدام ایران علیه آمریکا، به آنها حمله خواهد کرد! این اظهارات ترامپ نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از انتقام قریب‌الوقوع جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی در هراس هستند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران