توضیحات رئیس بنیاد شهید در مورد علت بستری شدن در بیمارستان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

توضیحات رئیس بنیاد شهید در مورد علت بستری شدن در بیمارستان

توضیحات رئیس بنیاد شهید در مورد علت بستری شدن در بیمارستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام دلایل بستری در بیمارستان از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان کشور که جویای احوال ایشان بوده‌اند، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است در مورد دلایل بستری شدن در بیمارستان، گفت: به سبب بروز التهاب در رگ‌های نزدیک گوش جراحی کوچکی صورت گرفت و با لطف خداوند و با تلاش پزشکان معالج روند درمان به خوبی انجام شده و با بهبودی به دست آمده روند ترخیص از بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد زیاد مراجعات برای انجام ملاقات با ایشان، افزود: از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در طول مدت کوتاه بستری با ارسال پیام و یا درخواست ملاقات جویای احوال اینجانب بوده‌اند و همچنین از مسئولان عزیز کشور به خصوص رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، وزرا و اعضای هیئت دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در بیمارستان حضور یافتند، صمیمانه سپاسگزارم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران