تیم ملی والیبال نیاز به حمایت دارد/ برای شادی مردم می‌جنگیم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تیم ملی والیبال نیاز به حمایت دارد/ برای شادی مردم می‌جنگیم

تیم ملی والیبال نیاز به حمایت دارد/ برای شادی مردم می‌جنگیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از صعود ایران به المپیک گفت: تیم ملی در ادامه راه نیاز به حمایت و رسیدگی دارد.

علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از صعود تیم ملی والیبال برای دومین بار به المپیک گفت: خدا را شکر مسابقات انتخابی المپیک با قهرمانی تیم ملی ایران همراه شد و جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آوردیم. خوشحالم که در این موفقیت سهیم بودم و به تیم ملی کمک کردم. گام نخست را برداشتیم و تیم ملی در ادامه راه نیاز به حمایت و رسیدگی دارد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال تاکید کرد: تیم باید با ذهنی آرام و تمرکز صد درصدی خودش را برای المپیک آماده کند و هیچ دغدغه ای نداشته باشد. تمام ورزشکاران باید در شرایطی آرام ورزش کنند و تنها دغدغه آنها ورزش باشد اما فعلا اینطور نیست و امیدوارم کم کم به سمتی حرکت کنیم که ورزشکاران دغدغه ای جز ورزش نداشته باشند.

وی ادامه داد: خوشحالم در شرایطی که مملو از خبرهای بد و منفی است توانستیم هرچند کم اما خنده را روی لب‌ هموطنان‌مان بنشانیم. مردم تمام انگیزه ما هستند و برای خوشحالی آنها می جنگیم. در بسیاری از مواقع انرژی مثبت مردم در لحظه های سخت به داد تیم ملی رسیده است. قطعا عبور از شرایط سخت به خاطر دعاهای مردم و پدران و مادران این سرزمین است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران