«جاسوس بازی» و «خودشیرینی» در باشگاه استقلال/منافع شخص مهمتر است؟

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

«جاسوس بازی» و «خودشیرینی» در باشگاه استقلال/منافع شخص مهمتر است؟

«جاسوس بازی» و «خودشیرینی» در باشگاه استقلال/منافع شخص مهمتر است؟

بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال که باید در جهت منافع و آرامش باشگاه گام بردارد، با اتفاقات دیگری که تداعی کننده «خودشیرینی» است روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مواردی که باعث قطع ارتباط و همکاری آندره استراماچونی با باشگاه استقلال شد، انتشار قرارداد محرمانه وی در رسانه بود. این قرارداد درحالی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که طبق توافق قرارداد محرمانه بوده و نباید منتشر می‌شد.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال نسبت به جاسوسی که در باشگاه حضور داشت (در هر بخش باشگاه) و این قرارداد را به بیرون داد واکنشی نشان ندادند تا زمینه جدایی یک مربی تأثیرگذار فراهم شود و فرد خاطی هم با قدرت به کارش در باشگاه ادامه دهد!

بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال که باید به عنوان بازوی باشگاه و در راستای پیشبرد منافع باشگاه فعالیت کند و مقابل این اتفاقات بایستد و اطلاع رسانی درست و عمومی داشته باشد، در ماه‌های اخیر بیشتر به دنبال منافع خود بوده و برخی خبرها و اتفاقات باشگاه را در اختیار رسانه‌های مد نظر خودش قرار داده است.

نمونه این ادعا تصویر نهایی شدن توافق با ارسلان مطهری است که ابتدا در یک رسانه منتشر شد و با تأخیر زیاد نسبت به انتشار در این رسانه، روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت.

این بخش در مواجه با خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود رفتاری توهین آمیز دارد و به جای اینکه در جهت تعامل و رفع کاستی‌ها گام بردارد، با الفاظی ناشایست رسانه‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد.

پرسش از مسئولان باشگاه استقلال این است که این «جاسوس بازی‌ها» و خودشیرینی‌ها تا چه زمانی باید در بخش‌های مختلف این باشگاه ادامه داشته باشد؟ تا چه زمانی باشگاه بزرگ استقلال باید از این بخش ضربه بخورد و برخی افراد به دنبال منافع خودشان باشند و منافع باشگاه را فدا کنند؟

قطعاً با شروع جدی تمرینات و مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات تازه‌تری در این مورد رخ خواهد داد!

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران