جمشیدی: در تلاشیم زیر ساخت‌های میزبانی مسابقات بین‌المللی گلف در کیش فراهم شود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جمشیدی: در تلاشیم زیر ساخت‌های میزبانی مسابقات بین‌المللی گلف در کیش فراهم شود

دبیر فدراسیون گلف گفت: زیر ساخت‌های موجود کیش کفاف مسابقات بین المللی گلف را نمی‌دهد و باید سایت‌های دیگر ساخته شود تا مسابقات بین المللی را برگزار کنیم.

جمشیدی: در تلاشیم زیر ساخت‌های میزبانی مسابقات بین‌المللی گلف در کیش فراهم شود – اخبار ورزشی –

مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص فعالیت‌های فدراسیون گلف در توسعه رشته‌های گلفی در کیش، اظهار داشت: جزیره کیش منطقه‌ای توریستی با زیر ساخت‌های تقریبا آماده برای احداث زمین‌های گلف و مینی‌گلف دارد و سرمایه گذارانی هم هستند که به این موضوع ورود می‌کنند و مخاطبانی هم از توریست‌ها و بومی‌های جزیره دارد.

وی در ادامه افزود: در سنوات گذشته فقط یک سایت ادونچر در پارک المپیک کیش وجود دارد که فرسوده بود. در ماموریت قبلی از این سایت بازدید داشتم و دستور مرمت و نقشه بازسازی آن را دادم.

جمشیدی افزود: موسسه تفریحات کیش همکاری خوبی با ما دارد و چون احتمال دارد میزبان آسیایی مینی گلف و مسابقات بین المللی اپن مینی گلف باشیم تا 10 ماه آینده باید زیر ساخت‌ها فراهم شود. زیر ساخت‌های موجود کیش کفاف مسابقات بین المللی را نمی‌دهد و باید سایت‌های دیگر ساخته شود تا مسابقات بین المللی را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون گلف تاکید کرد: در پارک المپیک یک سرمایه‌گذار ورود می‌کند و به صورت bot به آنها داده می‌شود تا هم بهسازی شود و هم سایت دیگری در کنارش ساخته شود.در تلاشیم زمین‌های تمرینی گلف هم داشته باشیم و برای ضربات بلند از آن استفاده کنیم. با دو بخش خصوصی یعنی هتل مارینا و ترنج صحبت کردیم و نقشه یک زمین تمرینی گلف در مارینا اجرایی شده و مراسم رسمی احداث آن برگزار می‌شود. سایت مینی گلف mos یا بتن نیز در مارینا داریم. در هتل ترنج زمین‌های تمرینی احداث می‌شود. یک سایتmosساحلی نیز کنار ساحل ترنج خواهیم داشت‌.

وی تصریح کرد: اینها مجموعه اتفاقاتی است که در حال رقم خوردن است تا زیر ساخت میزبانی مسابقات بین المللی فراهم شود. با توجه به مخاطبان این رشته در کیش زیر ساخت‌های لازم فراهم نبود. رئیس هیئت جزیره کیش با سازمان تفریحات در حال تعاملات است و هفته آینده جلساتی برای توسعه زیر ساخت‌ها خواهیم داشت. در حال حاضر هم سرمایه گذار هست هم سرمایه و هم منابع مالی و هم منابع انسانی هست که باید که از آن در جهت توسعه استفاده کرد.

آغاز لیگ برتر گلف کشور از 12 دی

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران