حاج قاسم تمام هستی خود را برای ملت ایران و احیای دین فدا کرد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حاج قاسم تمام هستی خود را برای ملت ایران و احیای دین فدا کرد

حاج قاسم تمام هستی خود را برای ملت ایران و احیای دین فدا کرد

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت ایران و احیای دین فدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از جمله افراد شرکت کننده در آئین نکوداشت یاد و نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی که امروز در محل وزارت ورزش برگزار شد، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی در این مراسم گفت: با درود و سلام به ارواح پاک شهدا و به وبژه شهدای اخیر که توسط بدترین انسان ها که ادعای حقوق بشر دارند و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا است، به شهادت رسیدند، به ویژه حاج قاسم سلیمانی و المهدی المهندس.

وی ادامه داد: حقیقتاً باید بگوییم دل همه ما داغدار شده است، اما قطعاً خون این شهیدان آنچنان وحدت و یکپارچگی ایجاد کرده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

این مقام مسئول در سپاه تاکید کرد: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد. در آخر هم به آنچه می خواست، رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و همچنین باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.

سردار کوثری یادآور شد: برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می کنند، به نوبه خود از آنها تشکر می کنم که در این مراسم شرکت کردند و این مراسم باشکوه را برگزار کردند. ان شالله بتوانیم کاری کنیم که این پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در پاسخ به این پرسش که "پیام شما به استکبار جهانی چیست؟ " گفت: منتظر باشند که بالاخره ضربه شست که در سخت ترین شرایط خواهد بود، به آنها نشان داده خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران