حفاران غیرمجاز ناکام ماندند/ دو مامور مجروح شدند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سردار رحمت اللهی:

حفاران غیرمجاز ناکام ماندند/ دو مامور مجروح شدند

حفاران غیرمجاز ناکام ماندند/ دو مامور مجروح شدند

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت استان اصفهان، حفاران غیرمجاز در شهرستان نجف آباد ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیر رحمت الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر گزارش واصله مبنی بر حفاری غیرمجاز در خانه‌ای واقع در شهرستان نجف آباد، عوامل یگان بلافاصله پس از هماهنگی با کارکنان انتظامی شهرستان به مکان مورد نظر عزیمت و با مشاهده نقاط متعدد حفاری شده با عمق بسیار بالا و تونل‌هایی با طول ۸ متر و نیز حضور ۸ نفر از عوامل حفاری، نسبت به انجام بررسی اولیه اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ادامه، مأموران حین توقیف ادوات حفاری شامل پیکور برقی، موتور برق، تیشه و سنگ فرز با مقاومت متهمان رو به رو که حفاران ضمن حمله به کارکنان انتظامی و یگان حفاظت با سلاح سرد و ایراد جراحت به دو نفر از عوامل انتظامی و یگان حفاظت، از طریق درب انتهای منزل متواری می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: با هماهنگی رئیس کلانتری منطقه و اعزام نیروهای یگان امداد هر ۸ نفر حفار مورد نظر محاصره، دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی مکان مورد نظر تا اطلاع ثانوی پلمب و تمامی ادوات حفاری توقیف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل شدند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *