حمله موشکی سپاه به مواضع آمریکا آغاز فروپاشی آن در منطقه است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه پلدختر:

حمله موشکی سپاه به مواضع آمریکا آغاز فروپاشی آن در منطقه است

حمله موشکی سپاه به مواضع آمریکا آغاز فروپاشی آن در منطقه است

پلدختر- امام جمعه پلدختر گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع و پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق آغاز فروپاشی این جرثومه فساد در منطقه است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع و پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق آغاز فروپاشی این جرثومه فساد در منطقه است، اظهار داشت: حمله موشکی سربازان ولایت به مواضع نظامی آمریکا در عراق، اقدامی دفاعی در برابر به شهادت رسیدن سردار سلیمانی بود.

وی افزود: این عملیات که بامداد امروز توسط نیروهای مقتدر هوا فضای سپاه پاسداران صورت گرفت مطالبه و مورد انتظار ملت ایران در انتقام خون شهید سرافراز سردار سلیمانی است که گرچه جبران این ضایعه نیست اما اقتدار ایران را نشان می‌دهد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آنچه امروز شاهد آن هستیم اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: استکبار و اذناب پست و زبون آن بدانند خون شهید سردار سلیمانی باعث استحکام و اتحاد مسلمانان شده و خون ملت ایران و محور مقاومت را به جوش آورده است.

حجت الاسلان موسوی افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکا بی شک تحقق وعده یاری الهی بود و به فرموده مقام معظم رهبری یک سیلی بود.

وی یادآورشد: پیام موشک‌های شلیک شده و نقطه زن سپاه نه تنها آمریکایی‌ها، بلکه دنیا آن را فرا گرفته است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران