حکم۶۰ درصد پرونده‌ها به نفع بنیاد مستضعفان/همکاری با دستگاه قضائی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

حکم۶۰ درصد پرونده‌ها به نفع بنیاد مستضعفان/همکاری با دستگاه قضائی

حکم۶۰ درصد پرونده‌ها به نفع بنیاد مستضعفان/همکاری با دستگاه قضائی

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در ۶۰ درصد پرونده‌های شکایت در دادگاه، حکم به نفع بنیاد مستضعفان صادر می‌شود.

پرویز فتاح در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پرونده‌هایی که مربوط به املاک بنیاد مستضعفان است و در قوه قضائیه به آنها رسیدگی می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ پرونده فعال برله یا علیه در قوه قضائیه داریم که در حال رسیدگی هستند.

وی افزود: در مرحله اول سعی می‌کنیم تعامل کنیم اما اگر پرونده‌ای به شکایت منجر شود به قوه قضائیه ارسال و رسیدگی خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: آرایی که صادر می‌شود ۶۰ درصد به نفع ما است و در ۴۰ درصد موارد نیز محکوم می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه همکاری کامل با قوه قضائیه داریم گفت: یک وکیل از سوی ما و یک وکیل هم از طرف فرد شکایت کننده به دادگاه می‌رود و بعد از بررسی ادعای فرد قاضی نظر دو طرف را شنیده و در نهایت حکم را صادر می‌کند.

فتاح همچنین تاکید کرد: در همین مدت که بنده در بنیاد مستضعفان مشغول به کار شده ام در چند پرونده مشخص شد که قصد فقط کلاهبرداری بوده و طمع سازی کردند به همین دلیل هر کسی نمی‌تواند ادعا کند که از بنیاد مستضعفان شکایت دارد و باید این موضوع زیر نظر قاضی پرونده در قوه قضائیه بررسی شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هیچ تعاملی در صادر شدن آرا به نفع خود با قاضی نداریم و شکایات کاملاً روال قانونی خود را طی می‌کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران