دشمن توانایی جلوگیری از نفوذ اندیشه «سردار سلیمانی» را ندارد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

دشمن توانایی جلوگیری از نفوذ اندیشه «سردار سلیمانی» را ندارد

دشمن توانایی جلوگیری از نفوذ اندیشه «سردار سلیمانی» را ندارد

فومن- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه دشمن قدرت جلوگیری از نفوذ اندیشه «حاج قاسم» را ندارد، گفت: خون شهدا همه گره ها و مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی عصر جمعه به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام و مجاهد فی سبیل الله سپهبد «شهید قاسم سلیمانی» در مسجد ولیعصر (عج) بالا محله فومن، اظهار کرد: سردار سلیمانی مصداق عینی سرباز مکتب امام خمینی (ره) بود.

عادلی در ادامه با بیان اینکه همگان شخصیت ممتاز و تأثیرگذار شهید سلیمانی را به چشم دیده اند، افزود: سردار سلیمانی تمام نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیسم را نقش بر آب و بی اثر کرده بود.

وی با اشاره به توطئه دشمن و استکبار جهانی برای تصرف ثروت خاورمیانه است، گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان یکی از مهم‌ترین عوامل نفرت دشمن از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه حرکت شهید سلیمانی با شهادتش پایان نخواهد یافت، تصریح کرد: شهادت امام حسین (ع) و سایر ائمه گواه روشنی بر استمرار و زنده بودن نهضت مقاومت است.

وی افزود: شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» با استکبارستیزی، عدم سازش با ظالمان، ایستادگی در برابر دشمن و دفاع از مردم و خاک کشور، سبب شد دیگر نیازمند به جنگیدن با داعش در خیابان‌های کشور نباشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اظهار کرد: دشمن قدرت جلوگیری از نفوذ اندیشه «حاج قاسم» را ندارد و هر گره‌ای که در انقلاب ایجاد شود با خون شهید دیگری گشوده خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران