دموکرات ها خواستار علنی شدن اطلاعات مربوط به ترور «سردار» شدند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

دموکرات ها خواستار علنی شدن اطلاعات مربوط به ترور «سردار» شدند

دموکرات ها خواستار علنی شدن اطلاعات مربوط به ترور «سردار»  شدند

پیامدهای اقدام جنون آمیز «دونالد ترامپ» برای ترور سردار سلیمانی، همچنان در داخل آمریکا ادامه دارد به طوری که دو سناتور ارشد حزب دموکرات خواستار علنی شدن اطلاعات مربوط به این عملیات شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وال استریت ژورنال، سناتورهای حزب دموکرات آمریکا خواستار روشن شدن جزئیات فرمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، در خصوص ترور فرمانده نیروی قدس سپاه هستند و در همین رابطه چاک شومر و رابرت منندز خواستار آن شده‌اند که اطلاعات مربوط به این عملیات علنی شود.

چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات در سنای آمریکا همراه با باب منندز دیگر سناتور دموکرات با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری ایالات متحده گفته‌اند که ترامپ برای محرمانه نگه داشتن این اطلاعات توجیه قانونی ندارد.

به گفته این سناتورها، «برای امنیت ملی آمریکا مهم است که چنین موضوع حساسی به اطلاع مردم ایالات متحده رسانده شود».

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، روز یکشنبه گفته بود که لایحه‎ای برای محدود کردن توانایی ترامپ برای آغاز عملیات نظامی علیه ایران بدون مجوز کنگره آماده خواهد کرد.

وی حمله پهپادی به قاسم سلیمانی در بغداد را «تحریک‌کننده و نامتناسب» خواند که جان دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکایی را به خطر می‌اندازد.

چاک شومر با حمایت از اقدام نانسی پلوسی برای محدود کردن اختیارات رئیس جمهور آمریکا، بر لزوم روشن شدن این موضوع تاکید کرده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا طی چند روز گذشته تهدید کرده که اگر ایران بخواهد جان آمریکایی‌ها را به تلافی کشته شدن قاسم سلیمانی به خطر بیندازد، ۵۲ نقطه در ایران از جمله برخی از مراکز مهم فرهنگی را بمباران خواهد کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران