رئیس‌جمهور درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار و موسویان را تسلیت گفت

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

با صدور پیامی؛

رئیس‌جمهور درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار و موسویان را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور درگذشت حاج فیروز زیرک‌کار و موسویان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار پیشکسوت عرصه شعر و مداحی و حجت الاسلام موسویان عضو فقهای بانک مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار پیشکسوت عرصه شعر و مداحی و حجت الاسلام موسویان عضو فقهای بانک مرکزی را تسلیت گفت.

متن پیام روحانی به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت فخرالذاکرین حاج فیروز زیرک کار، پیشکسوت عرصه شعر و مداحی، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این شاعر و ستایشگر نام آشنای اهل بیت (ع) که قریب هفته دهه از عمر پربرکت خود را در مدح و رثاء خاندان نبوت و امامت و ترویج فرهنگ تشیع گذراند و با نوای گرم و سینه پرسوز خود پیام عاشورا و مصائب کربلا را به گوش عاشقان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان رساند، همواره در خاطره و یاد مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضایعه فقدان این خادم وارسته را به تمامی مداحان و مروجان فرهنگ عاشورایی و بویژه مردم غیور آذربایجان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و برای ایشان از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و همجواری با شهدای گرانقدر کربلا و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش مهر، همچنین در متن پیام رئیس جمهور برای درگذشت حجت الاسلام موسویان آمده است:

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عباس موسویان موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این عالم فرهیخته که از متخصصان برجسته فقه اقتصادی در عرصه بانکداری اسلامی و استاد صاحب نظر در مسایل مالی فقه بود در طول عمر پر بار خود منشاء خدمات ارزشمندی شد و نام نیکی از خود برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به خانواده مکرم و عموم شاگردان و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران