رئیس سازمان حج شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رئیس سازمان حج شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

رئیس سازمان حج شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

رئیس سازمان حج و زیارت، شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردی از تبار نیکان که با نهایت اخلاص و ایثار جان عزیز را برای حراست از مام میهن، مردم سرزمینش و مسلمانان تحت ظلم و ملت‌های مظلوم سال‌های سال در طبق اخلاص نهاد، تسلیت و تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

به راستی شهادت هنر مردان خداست.

آری او مرد خدا بود مردی از تبار نیکان با نهایت اخلاص و ایثار او که جان عزیز را برای حراست از مام میهن، مردم سرزمینش و مسلمانان تحت ظلم و ملت‌های مظلوم سال‌های سال در طبق اخلاص نهاد و در رهگذر فانی این دنیا بر سر عهدی که با خدا بسته بود تا آخرین لحظه صادقانه ایستاد و بر هر چه تعلق و علقه دنیایی بود خط بطلان کشید و حسینی شد.

او مالک اشتر زمان ماست مرد روزگاران سخت، با قلبی سرشار از مهر و عطوفت به انسان و انسانیت. او هماره پیام عشق به مردم، وفاداری به اسلام و اطاعت از رهبری را با ذره ذره وجودش فریاد کرد و در کنارش خواب از سفاکان خون آشام و دشمنان بشریت ربود.

سردار رشید ایران و اسلام کابوس شب و روز دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت بود از مرگ هراسی نداشت و در جهاد در راه حق هرگز آرام و قرار نداشت از آن رو که روحش به وسعت گستره جهان بود و هر آنچه خوبی را برای همه انسان‌ها می‌خواست.

روحی بزرگ که در قفس تن جای نمی‌گرفت و جهاد با نفس و جهاد برای رهایی انسانیت را در سایه اقتدا به سرور شهیدان اباعبدالله (ع) تا پای جان و آخرین لحظات زندگی شیوه و روش خود نمود.

اما این زمستان تاریک و این غم سخت شهادت هم سپری می‌شود و به یمن خون شهید راه حق شاهد طلوع خورشید و سرنگونی هر آنچه تاریکی و پلیدی است خواهیم بود.

دیر نباشد که سیه رویان سفاک زمان تاوان این رذیلت‌ها و مکر و حیلت را خواهند داد.

چه خوب شهید آوینی گفت که در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی‌شود.

شهادت بزرگ سردار زمان، سرباز ولایت، عاشق ملت که نامش بر بلندای تاریخ جهاد با ظلم و استکبار می‌درخشد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بر ملت آزاده ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و بیش و پیش از همه خاندان محترم این فرمانده بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران