رایزنی برای حضور فوتبال قم در لیگ دسته دو بزرگسالان کشور

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رایزنی برای حضور فوتبال قم در لیگ دسته دو بزرگسالان کشور

رایزنی برای حضور فوتبال قم در لیگ دسته دو بزرگسالان کشور

قم – سرپرست هیئت فوتبال قم گفت: برنامه ما حضور در لیگ دسته دو بزرگسالان کشور است و درباره این موضوع با فدراسیون رایزنی کردیم که بزودی نتایج آن اعلام می‌شود.

قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه فوتبال به حضور در لیگ بزرگسالان کشور نیاز داریم و این به جوانان قمی انگیزه مضاعف می‌بخشد، گفت: برنامه ما حضور در لیگ دسته دو بزرگسالان کشور است و درباره این موضوع با فدراسیون رایزنی کردیم که بزودی نتایج آن اعلام می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال ادامه داد: بنده با چند مربی مطرح که تمایل به حضور در قم دارند صحبت‌هایی انجام داده‌ام و امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در لیگ بزرگسالان کشور بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه دارد گفت: نمی‌توان قول داد، اما تمام تلاشم را می‌کنم و حتی از اعتبار شخصی خود برای پیشرفت فوتبال قم استفاده خواهم کرد.

باقری در پایان یادآور شد: قم ظرفیت بالایی در فوتبال دارد و چند سال در لیگ برتر حضور داشتیم و البته نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا بودیم. فکر می‌کنم قم استحقاق حضور در لیگ بزرگسالان کشور را دارد و این مسئله انگیزه جوانان ما را بالا می‌برد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران