رایولا: منچستریونایتد پروپاقرص‌ترین مشتری هالند بود/ او خودش خواست به دورتموند برود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رایولا: منچستریونایتد پروپاقرص‌ترین مشتری هالند بود/ او خودش خواست به دورتموند برود

مدیربرنامه‌های بازیکن جدید تیم فوتبال بوروسیا دورتموند فاش کرد که منچستریونایتد بیشترین تلاش را برای خرید این بازیکن نروژی انجام داده بود.

رایولا: منچستریونایتد پروپاقرص‌ترین مشتری هالند بود/ او خودش خواست به دورتموند برود – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند که روز یکشنبه هفته جاری از تیم سالزبورگ اتریش به بوروسیا دورتموند پیوست، اعتراف کرد اصلی‌ترین و پروپاقرص‌ترین مشتری این بازیکن 19 ساله منچستریونایتد بود.

هالند در حالی که مشتریان بزرگتری مانند منچستریونایتد و یوونتوس داشت، به بوروسیا دورتموند ملحق شود و گفته می‌شود که دلیل آن راضی شدن زردپوشان وستفالن به پرداخت کمیسیون 25 میلیون یورو به رایولا و پدر ارلینگ بوده در حالی که رقم انتقال او از اتریش به آلمان 20 میلیون یورو بود.

تنها چند ساعت پس از آنکه خبر رسمی انتقال هالند به دورتموند اعلام شود، رسانه‌های انگلیسی ابراز اطمینان کردند که هالند به منچستریونایتد می‌رود و در همان حال رسانه‌‌های ایتالیایی مدعی بودند که شانس یوونتوس بیشتر است.

دورتموند برای خرید هالند «باج گران‌تر از قیمت» داد!

رایولا در گفت‌و‌گو با نشریه تلگراف انگلیس درباره این موضع صحبت و اعتراف کرد که تلاش منچستریونایتد برای خرید هالند بیش از همه بوده است. او گفت: یونایتد بیشتر از همه با هالند صحبت کرد. همه طرف‌ها این امکان را داشتند که با خود بازیکن به صورت شخصی صحبت کنند. ما هم گذاشتیم که این اتفاق رخ دهد به خصوص از این بابت که او اولگنار سولسشایر (سرمربی نروژی منچستریونایتد) را می‌شناسد. مسلماً هالند احساس کرد که در حرفه او اکنون زمان مناسبی برای رفتن به منچستریونایتد نیست و تصمیمش هم هیچ ربطی به این ندارد که او علیه من‌یونایتد یا سولسشایر است. او دورتموند را به سایر تیم‌هایی که پیشنهاد داده بودند ترجیح داد و من هم خیلی خوشحالم چون او به تیمی می‌رود که می‌خواست برود و در حال حاضر برای او بهترین مقصد است.

رایولا افزود: اگر هالند می‌خواست به منچستریونایتد برود، من ملزم بودم که او را به منچستریونایتد ببرم اما او خودش نخواست که به آنجا برود. پیشنهادی که منچستریونایتد داد هم خوب بود. نرفتن او ربطی به مسائل اقتصادی نداشت بلکه این خود بازیکن بود که بوروسیا دورتموند را به عنوان تیمی مناسب بازی در این مقطع از حرفه‌اش انتخاب کرد.

رایولا در ادامه با تکذیب این موضوع که دلیل عدم موفقیت منچستریونایتد در جذب هالند، خودداری این باشگاه از پرداخت هزینه‌های بالای مربوط به انتقال بازیکن (حق کمیسیون) بوده است، تأکید کرد: من نمی‌دانم که آیا باشگاه منچستریونایتد دارد به این شیوه نرسیدنش به هالند را توجیه می‌کند یا نه اما اگر آنها می‌‌خواهند به این شیوه روی ناکامی‌شان پوشش بگذارند، برای من واقعاً عجیب و ناراحت کننده است. میان من و اد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) هیچ خصومتی نبود. ما با هم فقط مذاکراتی عادی داشتیم و بازیکن هم تصمیم گرفت وارد مسیری دیگر شود. اگر منچستری‌ها می‌خواهند سایرین را مقصر جلوه دهند مشکلی نیست، مرا مقصر بدانند اما برای من مهم این است که بازیکنم خوشحال باشد. او خودش تصمیم گرفت و همه چیز هم فرآیندی عادی داشت.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران