رای دهندگان مستقل: آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

رای دهندگان مستقل: آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد

تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر رای دهندگان مستقل آمریکایی بر این باورند که ایالات متحده در مسیر نادرست و اشتباهی قرار دارد.

رای دهندگان مستقل: آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک هیل-هریس ایکس حاکی است که 61 درصد رای دهندگان مستقل آمریکایی معتقدند که ایالات متحده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی در مسیر نادرستی حرکت می کند.

بر اساس این گزارش، 29 درصد رای دهندگان مستقل آمریکایی نیز اعلام کرده‌اند که این کشور در مسیر درستی قرار دارد.

نتایج نظرسنجی نشان داد: ادامه پیشتازی بایدن بین نامزدهای دموکراترشد دوباره آرای سندرز / نظرسنجی‌های نگران کننده برای ترامپ و بایدن

این در شرایطی است که 80 درصد رای دهندگان دموکرات گفته‌اند که کشور در مسیر درستی حرکت نمی کند و تنها 29 درصد جمهوریخواهان با این دیدگاه موافقت کرده‌اند.

به طور کلی 42 درصد رای دهندگان آمریکایی در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که این کشور در مسیر درستی قرار دارد. حدود 58 درصد نیز گفته‌اند که ایالات متحده در مسیر نادرستی قرار گرفته است.

نمایندگان آمریکایی در سال جدید میلادی باید به مسائل مهمی رسیدگی کنند از جمله استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا.

ترامپ پس از تصویب مفاد استیضاحش از سوی مجلس نمایندگان آمریکا بارها نانسی پلوسی را به خاطر عدم ارسال مفاد استیضاح به مجلس سنا و نامشخص بودن زمان استیضاح به باد انتقاد گرفته است.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران