روحیه جهادی ویژگی شهید سلیمانی بود/ دفاع از مظلوم دکترین انقلاب

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

روحیه جهادی ویژگی شهید سلیمانی بود/ دفاع از مظلوم دکترین انقلاب

روحیه جهادی ویژگی شهید سلیمانی بود/ دفاع از مظلوم دکترین انقلاب

سمنان – رئیس بسیج ورزشکاران، بابیان اینکه روحیه انقلابی، جهادی و حرکت در مسیر انقلاب ویژگی شهید سلیمانی بود، گفت: این مهم سبب شد تا مردم او را در دل‌وجان دوست داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار داوود آذرنوش شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ ورزشکاران و جوانان استان سمنان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به میزبانی سالن انقلاب شهر سمنان، با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم دارای وجوه بارز شخصیتی بود که سبب می‌شد در دل همگان جا داشته باشد.

وی سردار سلیمانی را اسوه تمام ورزشکاران دانست و تأکید کرد: آن شهید در بعد اخلاق و رفتار چهره‌ای ویژه محسوب می‌شد.

سلیمانی در مسیر انقلاب حرکت می‌کرد

رئیس بسیج ورزشکاران بابیان اینکه مردم ایران عاشق اخلاق والای سردار سلیمانی شدند، تأکید داشت: روحیه انقلابی، جهادی و حرکت در مسیر انقلاب ویژگی سردار شهید سلیمانی بود.

آذر نوش بابیان اینکه همین ویژگی‌ها سبب محبوبیت سردار سلیمانی شده بود، بیان کرد: ورزشکار باید کسی باشد که مردم عاشق و شیفته اخلاق او باشند که مرحوم تختی نیز یکی ازاین‌دست انسان‌ها بود.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی بیش از ۳۰ سال عمر خود را برای اهداف عالی نظام گذاشت، تأکید داشت: اگر او به فکر مردم نبود نمی‌توانست در دل‌ها راه پیدا کند.

سلیمانی به فکر مردم بود

رئیس بسیج ورزشکاران کشور بابیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بود که در همه حال به فکر مردم بودن را سرلوحه قرار می‌داد، بیان کرد: حرکت کردن در مسیر انقلاب در کنار روحیه انقلابی و اخلاق وی سبب شده بود تا شخصیتی محبوب باشد و این همان چیزی است که ورزشکاران ما باید به آن توجه کنند.

آذر نوش بابیان اینکه سردار سلیمانی تنها به دنبال رضایت مردمی بود، گفت: سردار سلیمانی سردار رشید و همچنین پهلوانی بود که چهار دهه عمر خود را برای اهداف عالیه اسلام، نظام و مردم گذاشت و درنهایت شهادت که آرزویش بود برای وی تحقق یافت.

دفاع از مظلوم دکترین انقلاب

وی دیگر ویژگی سردار سلیمانی را دفاع از مظلوم دانست و بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند دفاع از مظلوم در کنار ایستادن و مقابله در برابر مستکبران همان مسائل و اصولی بودند که امام خمینی (ره) انقلاب را بر آن پایه نهادند و امروز همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حاج قاسم شاگرد همان مکتب امام بود.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور افزود: اهداف انقلاب ما یاری مظلوم و مقابله با استکبار برای فراهم ساختن مقدمات حکومت حضرت مهدی (عج) محسوب می‌شوند.

آذر نوش بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی تأثیر شگرفی بر منطقه گذاشت و لذا باید گفت خون آن شهید هدر نرفته است، گفت: خروجی اقدام‌های اثربخش سردار شهید سلیمانی اکنون مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، هزاران بسیجی دلداده استان سمنان امروز با حضور در سالن انقلاب انزجار خود را از اقدامات تروریستی آمریکا اعلام کردند.

سرود، مدیحه سرایی، قرائت قطع نامه و … در زمره بخش‌های این همایش بزرگ بود که با حضور ورزشکاران استان سمنان برگزار شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران