سردار سلیمانی‌ها تکثیر شدند/جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر شد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد:

سردار سلیمانی‌ها تکثیر شدند/جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر شد

سردار سلیمانی‌ها تکثیر شدند/جبهه مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر شد

یزد ـ فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد و یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: امروز شاهدیم که جنایت آمریکا سبب شد تا سردار سلیمانی‌ها در کشور تکثیر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اکبر فتوحی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز نه تنها مردم ایران بلکه مردم سایر کشورها اعم از مسلمان و غیرمسلمان عزادار شهادت سردار سلیمانی هستند که این ناشی از عملکرد این سردار رشید اسلام است.

وی با بیان اینکه خداوند به هرکس بخواهد عزت می‌دهد، افزود: یکی از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی، ولایتمداری وی بود زیرا شهید سلیمانی با ولایت علوی گره خورده بود و در دوران زندگی خود نیز با ولایت فقیه همراه و همگام بود.

فتوحی عنوان کرد: شیوه و مشی سردار سلیمانی در جنگ نیز بی‌نظیر بود؛ او هرگز به نیروهایش نگفت بروید بلکه می‌گفت من می‌روم، شما هم بیایید و اینکه او همواره در خط مقدم و پیش‌قراول نیروهایش بود، او را محبوب دل‌ها کرده بود.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد بیان کرد: سردار سلیمانی محبت و اقتدار را در کنار هم داشت و به همان اندازه که در برابر دشمن قوی و مقتدر و بی‌پروا بود، در برابر مردم به ویژه فرزندان شهدا، عطوفت و مهربانی داشت.

وی، دشمن‌شناسی را نیز یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و افزود: او در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دوران همواره در تمام عملیات‌هایی که انجام می‌داد پیروز بود و دشمن را زمین‌گیر می‌کرد، حتی وقتی بعد از جنگ، تأمین امنیت کویر شرق کشور را به دست گرفت، با شیوه‌های خود مانع نفوذ منافقین، اشرار و قاچاقچیان شد.

فتوحی، اقدام آمریکا را اقدامی ننگین خواند و گفت: آمریکا خیال نکند با این حرکت خود قدرت‌نمایی کرده زیرا ترور و هدف قرار دادن‌های شبانه با موشک، هنرنمایی نیست و ترامپ خیال قهرمان بودن به سرش نزند.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که با این اقدام ننگین و جنایتکارانه آمریکا، سردار سلیمانی‌ها در کشور تکثیر شده‌اند و حتی کودکان و نوجوانان خود را قاسم سلیمانی می‌دانند و این نویدی برای جهانی شدن اسلام و نابودی دشمنان اسلام است.

فتوحی با بیان اینکه این اقدام آمریکا جبهه مقاومت را نیز قوی‌تر و منسجم‌تر کرد، اظهار داشت: این اقدام مسلمانان آزاده جهان را به یکدیگر نزدیک کرد و آمریکا باید از این وضعیت واقعاً نگران باشد زیرا افولش نزدیک است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران