«سردار سلیمانی» نمونه بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فرمانده سپاه قدس گیلان:

«سردار سلیمانی» نمونه بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود

«سردار سلیمانی» نمونه بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم «سردار سلیمانی» در دفاع از اسلام و انقلاب، گفت: «سردار سلیمانی» نمونه بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از مدیران استان گیلان صبح شنبه با حضور در مقر سپاه قدس گیلان ضمن دیدار با سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این نهاد، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت و بر لزوم تداوم راه این شهید والامقام تاکید کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ایشان ارتباط بسیار ویژه‌ای با شهدا داشتند.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی بارز یک فرد انقلابی و مطیع ولایت بود، افزود: مطالب مطرح شده در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حاج قاسم سلیمانی نشان‌دهنده مقام عظیم ایشان است.

وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور، گفت: شهادت شهید سلیمانی دل‌های ملت ایران را با هم پیوند زد و ثابت کرد که مردم همواره در میادین دفاع از اصول انقلاب اسلامی حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان خاطراتی از حضور و سخنرانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان در سال ۹۵، افزود: این شهید بزرگوار بارها گفته بود که ارواح طیبه شهدا را در مراسم کنگره شهدای گیلان دیده است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی با شهادتش به هرچیزی که از خدا می‌خواست رسید، ادامه داد: یکی از دوستان این شهید والامقام نقل می‌کند که شهید سلیمانی همواره می‌گفت که دعا کنید تا من تکه‌تکه در راه خدا به شهادت برسم.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهید سلیمانی در طول سال‌های دفاع‌مقدس و پس از جنگ، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در طول عمر بابرکت خود هیچگاه از مجاهدت فارغ نشد و همواره به طور خستگی‌ناپذیر از کیان اسلام، انقلاب و ملت ایران دفاع می‌کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران