سقوط سهام آسیای غربی با حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در معاملات امروز رقم خورد

سقوط سهام آسیای غربی با حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا

سقوط سهام آسیای غربی با حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا

شاخص‌های بورس آسیای غربی نیز صبح امروز پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق در تلافی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق در تلافی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شاخص‌های بورس‌های خاورمیانه سقوط کردند.

شاخص تداول بورس عربستان سعودی ۱.۴ درصد سقوط کرد، در حالی که سهام بانک الراجحی و گروه مالی سامبا به ترتیب ۰.۹ درصد و ۲.۸ درصد سقوط کردند.

شاخص بورس دوبی ۱.۴ درصد از ارزش خود را از دست داد. سهام شرکت ان‌بی‌دی امارات و املاک عمار به ترتیب ۱.۹ درصد و ۲ درصد سقوط کردند.

شاخص ابوظبی ۰.۸ درصد افت کرد، در حالی که سهام بانک اول ابوظبی ۱.۱ درصد سقوط کرد و سهام بانک تجارت ابوظبی هم ۱.۸ درصد پایین آمد.

شاخص بورس قطر ۰.۷ درصد افت کرد، در حالی که سهام شرکت بزرگ صنایع قطر ۱.۲ درصد و سهام شرکت انتقال گاز قطر ۱.۳ درصد سقوط کردند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع