شانس افزایش سهمیه‌های المپیکی تیروکمان صفر نیست اما سخت است

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

شانس افزایش سهمیه‌های المپیکی تیروکمان صفر نیست اما سخت است

شانس افزایش سهمیه‌های المپیکی تیروکمان صفر نیست اما سخت است

سرمربی تیم ریکرو با اشاره به تک سهمیه قطعی شده این تیم برای المپیک گفت: شانس کسب سهمیه‌های جدید در مسابقات گزینشی سال آینده صفر نیست اما به معنای واقعی دشوار است.

مجید میررحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات گزینشی المپیک برای کمانداران ریکرو خردادماه سال آینده در برلین آلمان برگزار می شود، گفت: در این رقابت ها تکلیف تیروکمان ایران و اینکه دقیقا با چه ترکیبی می توانیم در المپیک حاضر شویم، مشخص خواهد شد. مسابقات در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می شود و توزیع سهمیه در بخش تیمی هم خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه تیروکمان ایران فعلا یک سهمیه به نام میلاد وزیری در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در صورتیکه در آلمان کسب سهمیه تیمی داشته باشیم، می توانیم با ترکیب کامل به توکیو برویم ضمن اینکه به واسطه این سهمیه، سه نماینده هم در بخش انفرادی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ریکرو با تاکید بر اینکه کار کمانداران ایران برای کسب سهمیه در آلمان بسیار سخت است، خاطرنشان کرد: گرفتن سهمیه از این رقابت ها غیرممکن نیست اما واقعا دشوار است. نمی گوییم شانس‌مان در این زمینه صفر است اما زیاد هم نیست به خصوص با توجه به حضور حداکثری کشورها و اینکه تمام خوب های تیروکمان جهان در این رقابت ها نماینده خواهند داشت.

میررحیمی همچنین تاکید کرد: در بخش بانوان البته کار ایرانی ها برای گرفتن سهمیه از مسابقات گزینشی المپیک در آلمان راحت‌تر است. دلیل این مسئله هم این است که سطح ریکرو کمانداران زن ایران نسبت به رقبای‌شان بالاتر است ضمن اینکه بیشتر کشورهایی که در رنکینگ جهانی صاحب سهمیه شده اند، در بخش بانوان سهمیه گرفته اند و به همین دلیل در آلمان غایب خواهند بود. همین مسئله هم کمک حال بانوان کماندار ایران است برای اینکه کار راحت تری داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های موردنظر برای آماده سازی تیم ملی تیروکمان تا زمان حضور در تنها فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک گفت: برنامه های پیشنهادی که شامل حضور در دو رویداد رسمی و دو اردوی برون مرزی است را به فدراسیون ارائه کرده ایم. در تقویم فدراسیون جهانی و طی ماه های آینده، تعداد مسابقات داخل سالن بیشتر است. از میان گزینه های محدود برای رقابت های خارج سالن، حضور در کاپ آسیا و مرحله دوم کاپ جهانی را مدنظر داریم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که «با درخواست مطرح شده برای اجرای برنامه های موردنظر موافقت شده است؟»، گفت: به هر حال فدراسیون هم پیگیر است تا تیم با بهترین شرایط ممکن به مسابقات اعزام شود اما اجرای همه این برنامه و در نهایت محقق شدن هدف‌مان برای کسب سهمیه های بیشتر به شرایط مالی وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون تیروکمان بستگی دارد. شرایط مالی اجازه دهد و همه برنامه های مورد نظر اجرا شود قطعا شرایط آمادگی کمانداران خیلی بهتر خواهد شد و در این صورت شانس کسب سهمیه هم افزایش پیدا می کند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «با توجه به تعیین تکلیف میلادی وزیری و سهمیه ای که در اختیار گرفته است، وی به کاپ آسیا، کاپ جهانی و مسابقات آلمان اعزام خواهد شد یا نه؟»، گفت: قطعا اعزام این کماندار هم در برنامه است. درست است که وی سهمیه خود را کسب کرده و دغدغه ای از این بابت ندارد اما همین رقابت ها فرصتی است برای آماده سازی بهتر و اینکه شرایطش را برای حضور در توکیو بهتر و مطلوب تر کند.

سرمربی تیم ملی ریکرو ابراز امیدواری کرد که تیروکمان ایران با حداکثر سهمیه ممکن در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاضر شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران