شرایط کسب سهمیه بوکس تغییر نکرده/ در تلاشیم به سیستان کمک کنیم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

شرایط کسب سهمیه بوکس تغییر نکرده/ در تلاشیم به سیستان کمک کنیم

شرایط کسب سهمیه بوکس تغییر نکرده/ در تلاشیم به سیستان کمک کنیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اگرچه شرایط مسابقات کسب سهمیه المپیک تغییر کرده است اما شانس ما در کسب سهمیه المپیک تفاوت چندانی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در نشست خبری امروز این فدراسیون گفت: خدا را شاکریم که گروه اقتصادی ملل در این شرایط اقتصادی حمایت مالی فدراسیون بوکس را بر عهده گرفته است.

وی افزود: این گروه همچنین مهدی خسروی بوکسور کولبر را استخدام کرده است که ما از این بوکسورمان قول گرفته ایم تا از این به بعد فقط به بوکس خود بپردازد.

ثوری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به تغییر شرایط کسب سهمیه المپیک ‌و همچنین جذب اسپانسر قول چند سهمیه را می دهید گفت: درست است که همه می‌گویند سهمیه های آسیا اضافه شده است و در سه وزن اول ۶ نفر و در سه وزن دوم ۵ نفر و در وزن های بعدی هم به همین شکل تعداد سهمیه اضافه شده است.

وی افزود: لازم است که جهت تنوری اذهان عمومی بگویم در مسابقات روسیه از ۶ تیم برتر دنیا ۴ تیم آسیایی بودند بنابراین آسیایی ها از برترین های جهان هستند و مبارزه با آنها بسیار دشوار است.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: به علاوه ما در چند سال گذشته در سیدبندی هم قرار نگرفته ایم بنابراین شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما تفاوتی نکرده است و نه خیلی سخت و نه خیلی آسان است. در گذشته سهمیه در ۲ یا ۳ مرحله کسب می شد اما امسال متفاوت شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص وضعیت وضعیت مردم سیستان و بلوچستان گفت: در لاش برای کمک به این عزیزان هستیم. تاکنون دو کامیون ارسال شده است و به دنبال این هستیم که با کمک المپیک های نام آور کمک بیشتری به آنها کنیم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران