شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی بازندگان اصلی جنگ تجاری

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

اتاق بازرگانی آمریکا اعلام کرد

شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی بازندگان اصلی جنگ تجاری

شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی بازندگان اصلی جنگ تجاری

اتاق بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی متحمل خسارت جنگ تجاری با چین شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، اتاق بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی متحمل خسارت جنگ تجاری با چین شده‌اند.

در بیانیه اتاق بازرگانی آمریکا آمده است: تا به اینجا مشخص شده است که تعرفه‌ها به اقتصاد آمریکا ضرر زده‌اند و اگر دولت مسیر خود را تغییر ندهد، همچنان به آسیب رساندن به آن ادامه خواهند داد. آمریکا نیازمند تجارت آزاد و منصفانه است اما وضع تعرفه برای رسیدن به این هدف مسیری اشتباه است. وضع تعرفه به بیان ساده به معنی وضع مالیات بر شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان آمریکایی است.

اتاق بازرگانی آمریکا اعلام کرد که نیمی از ۵۰ ایالت آمریکا با تعرفه‌های تلافی‌جویانه‌ای مواجه شده‌اند که از سوی اتحادیه اروپا و چین به حداقل ۲۵ درصد از صادرات آنها اعمال شده است. تعرفه‌های ترامپ بر واردات فولاد و آلومینیوم و تعرفه‌های پیشنهادی او برای واردات خودرو باعث به وجود آمدن جنگ تجاری شده است و اروپا و چین این تعرفه‌ها را تلافی کرده و یا برای تلافی آن برنامه دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات تجاری اخیر ترامپ و طرح‌های آینده او ۲.۶ میلیون شغل آمریکایی را به خطر انداخته است و پیشرفت اقتصادی ما را مختل کرده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع