شهادت سردار سلیمانی و کنار رفتن نقاب از چهره واقعی آمریکا

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در مقاله روزنامه الوطن سوریه بررسی شد؛

شهادت سردار سلیمانی و کنار رفتن نقاب از چهره واقعی آمریکا

شهادت سردار سلیمانی و کنار رفتن نقاب از چهره واقعی آمریکا

مقاله «کنار رفتن نقاب از چهره واقعی آمریکا» به قلم ابوالفضل صالحی‌نیا، رایزن فرهنگی ایران در روزنامه الوطن سوریه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوالفضل صالحی‌نیا، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در مقاله‌ای با عنوان «کشف المستور عن وجه أمیرکا الحقیقی» (کنار رفتن نقاب از چهره واقعی آمریکا) در روزنامه الوطن سوریه به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان پرداخته است.

نویسنده در این مقاله به موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی از زاویه تفاوت تمدن غرب با تمدن این منطقه از جهان پرداخته و تأکید کرده است: تمدن غرب از جنبه مادی رشد و پیشرفت کرده و فاقد معنویت است.

وی در این مقاله همچنین، به نظریاتی همچون «اخلاق در سیاست راهی ندارد»، «منافع مادی در روابط بین‌الملل اولویت دارد»، «دروغ را آنقدر تکرار کن تا باور کنند» و «دوستی دایمی در روابط میان کشورها وجود ندارد» نیز پرداخته است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران